Gå til innhold

prosjekt golf

Ranger emnet

cleanvw

Anbefalte innlegg

er supersport.. holder til midt bruk.. hadde ikke råd til noe annet el så:P har satt på fåran nå.. første jeg gjorde når jeg skulle kjøre ut golfen var å rive av alt eksos anlelgget... hehe.. men får ikke av skruen bak noen som har noe tips til å få av bak?

hehe.. skruen nede bak du ikke får av? sleit på den ene siden jeg og... fikk til slutt rivi ut den plata som skal holde skruen der, for den var rund, så fikk jeg på en fastnøkkel og prøvde med litt Mos2 og en modig forlenger, og litt banning, du funka det vettu ;) hehe :)

95mod Audi s6 2.2t

85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

naginata: for senka det i fra 40 til 110;) kjører med max nede nå.. er som å sitte på en planke å kjøre.. hehe.. stivt.. zumman: for ikke flytta på skruen en gang.. bruker muttertrekker å alt d der.. men skal prøve å få gjort mer i kveld..;)

85 Audi Coupe Quattro banebil

72 volvo 142 Drifting Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å slenge ut bilder av senkesettet montert det!! happyhappy

En ting: Gewinde, er det det samme som senke sett?

Gewinde er tysk for gjenger. Det fulle navnet på høydejusterbart senkesett er Gewindefahrwerk, kort gewinde

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå blir det bilder:) er senke 110 foran nå:) samme blir bak.. skal bare få ut de skruene knock

grillen er prøve montert:)

9eaa578e.jpg

senkesettet er på :) mangler bare bak så blir det bra;)

senkesettetpmontertforan002.jpg

syns nesten den kunne vært litt lavere jeg da, men sitter jo bare 13" på den nå:Psenkesettetpmontertforan004.jpg

85 Audi Coupe Quattro banebil

72 volvo 142 Drifting Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider