Gå til innhold

prosjekt golf

Ranger emnet

cleanvw

Anbefalte innlegg

• Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skal holde dere optadert jeg vettu;) har skjedd lite med bilen nå pga at vi har 2 andre prosjektbiler vi driver med å :) legger ut at bilde av de å jeg;)

drifting prosjekt:

andreprosjektbilerisexPressgarage00.jpg

å en sabb 93turbo som vi skal få litt mere power i:D

2dd34c61.jpg

85 Audi Coupe Quattro banebil

72 volvo 142 Drifting Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den stilen er jo grom:) tenkte jeg skulle få kjøpt en einzer jeg å:) ha som neste prosjektbil:)

Ja, hehe, old-school einser er det kuleste synes jeg da ;) Kunne tenkt meg en av de panamabrune på autodb, en 76 mod. og en 78 mod.

Ringte for morro skyld på den 76`modellen, den var litt suspekt, men kanskje et bra prosjekt likevel?

Lurer du på hvor du skal se etter rust på en einser, send meg en pm, min var nok et skrekkeksempel ( eller ikke langt i fra, trengte mye av de rustskadedelene som var å få den gangen, hehe). Lykke til så lenge med denne da, det er en kjempegod bil, min som er klin lik, er jeg kjempeglad i, synes nesten den er bedre enn 3`ergolfen, den har faktisk bedre varmeapparat ( 2. grads forbrenning faktisk :P ) og er sprekere, eneste er at den er veeeeldig tung på rattet (senebetennelse her, hehe). Har jo ikke fått gjort så mye med min 2`er etter at den ble rustsveist og hellakkert, men hadde old-school planene klare. allerede fått på crystal-edge baklamper og hvite blinklys foran, også kom jeg ikke lenger da skiltene ble skrudd på, hehe.

jaja, da har jeg fortalt livshistorien min, hehe....

mvh Henning

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hehe, old-school einser er det kuleste synes jeg da ;) Kunne tenkt meg en av de panamabrune på autodb, en 76 mod. og en 78 mod.

Ringte for morro skyld på den 76`modellen, den var litt suspekt, men kanskje et bra prosjekt likevel?

Lurer du på hvor du skal se etter rust på en einser, send meg en pm, min var nok et skrekkeksempel ( eller ikke langt i fra, trengte mye av de rustskadedelene som var å få den gangen, hehe). Lykke til så lenge med denne da, det er en kjempegod bil, min som er klin lik, er jeg kjempeglad i, synes nesten den er bedre enn 3`ergolfen, den har faktisk bedre varmeapparat ( 2. grads forbrenning faktisk :P ) og er sprekere, eneste er at den er veeeeldig tung på rattet (senebetennelse her, hehe). Har jo ikke fått gjort så mye med min 2`er etter at den ble rustsveist og hellakkert, men hadde old-school planene klare. allerede fått på crystal-edge baklamper og hvite blinklys foran, også kom jeg ikke lenger da skiltene ble skrudd på, hehe.

jaja, da har jeg fortalt livshistorien min, hehe....

mvh Henning

hehe.. mangler bare senk å bbs rs felger da så er du i mål med 2ern;) hehe

..har fått kansje fått tak i meg en einzer nå, men det er penga da, har jo nok å gjøra om dagen å så, skru sabb, skru golf, å nå skru jetta+ at jeg skal antaglivis kjøpe gamlebilen til vwgolf2 så.. da blir nok det en litt mer styla golf..:) åså går vi for old school på den jeg har nå;)

85 Audi Coupe Quattro banebil

72 volvo 142 Drifting Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, har hatt mye å skru på i det siste jeg og, har ikke tid til jobb hvertfall. Ble søren meg tilbudt enda en einser i nærheten for 3000,- med røket drivknute, 1980-modell, hadde jeg bare hatt jobb :(

jaja, bare bbs-rs igjen og senk nå så er 2`ern fullblods old-school ( også kromma vindussveiver og sånt småtteri da). Skal du beholde originalfargen til denne? Jeg har vel en liter lakk til overs, glasurit, så si fra om du vil ha det donert til prosjektet ;)

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider