motorsportdude Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 maxi1332 vet desverre ikke åssen man legger ut bilder her :hammer så jeg har fått det oppdraget. her er ihvertfall evoen hans først orginal så etter modding: Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxi1332 Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Takk Morten. Det blei bra. Noen som vil komentere min bil??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 kom igjen folkens. det er en av de første moddene til maxi1332. kom med ris/ros Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Ikke dumt for å være en førstemodd:) Grei farge, fremre felg er ganske pen, bakfelgen er ikke helt perfekt, tho. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 fargeskiftet så fake ut og bakfelgen er litt feil, men helt ok første modd :) Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 nice bil jeg kjørte den til vaske hallen jeg =) når jeg jobbet der går bra nice mod da ikke så mega real lookin men oki , men en grei novice mod ;) øvelse gjør mester ;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 hmm. litt hakkete her å der, å felgene er mindre en org:( få på senk å større felger, å fikk den hakkinga, så bli den fin:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Er litt feil og bytte ut de speedline felgene med de syns jeg. Noen her som kan hjelpe meg med en bil el? Har noen flere biler som skulle vært satt isammen til en. he he. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiXoR Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Er litt feil og bytte ut de speedline felgene med de syns jeg. Noen her som kan hjelpe meg med en bil el? Har noen flere biler som skulle vært satt isammen til en. he he. legg ut en ny tråd med noenn som skal fikses på så skal j se på bilen om j vil bra bil for å være førstemodd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxi1332 Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Takk alle sammen. Skal få fiksa den bilen en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg