motorsportdude Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 lurer på om jeg så en SRT-10 på parkeringa ved Coop Obs på Jessheim i dag. så den litt langt unna og når jeg gikk for å se etter den var den borte. Noen som veit at noen i nærmiljøet har SRT-10? Så forresten en nedsnødd skyline hos Quicksilver. Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 ingen bilder nei? Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Den Skyline har stått der ganske lenge.. det er en svart r32 med hvite felger.. om det er gts veit jeg ikke.. mn Quick kan vel svare selv? vis det er han som bor der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 ingen bilder nei? fant ikke igjen den mulige SRT-10. skylinen er koksgrå ikke svart som du sier Volvo boy15 Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 går iallfall en rød srt 10 på jessheim..sett den mange ganger,fy f så digg lyd det er i den! Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 fant ikke igjen den mulige SRT-10. skylinen er koksgrå ikke svart som du sier Volvo boy15 tror ikke den er koksgrå nei, den er mer svart.. :???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 går iallfall en rød srt 10 på jessheim..sett den mange ganger,fy f så digg lyd det er i den! det går en her i maura også, den er gul.. han/hu har ikke brukt den så mye.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 gul srt 10 ? Ble vel ikke produsert med den fargen originalt? Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 til trådstarter: RAM SRT10 og vanlig RAM ser til forveksling like ut på avstand... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 ble jo stjålet en svart srt 10 på lillehammer i sommer, med SVÆRE interdekk dekaler på siden.. den har blitt observert i jessheim flere ganger har jeg hørt.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 jeg var på interdekk her om dagen, og han har (sett?) bilder av bilen gjennom bomringen i oslo og i en par fotobokser, føreren hadde hånda foran ansiktet hver gang... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 jeg var på interdekk her om dagen, og han har (sett?) bilder av bilen gjennom bomringen i oslo og i en par fotobokser, føreren hadde hånda foran ansiktet hver gang... hørt det der jeg og.. men, de har vel fått igjen en ny en har jeg hørt.. med fartssperre :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 gul srt 10 ? Ble vel ikke produsert med den fargen originalt? ja den er gul.. men kan hende det er en ram som er bygd om da?? ikke veit jeg.. den er ihvertfall prikk lik org srt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 hørt det der jeg og.. men, de har vel fått igjen en ny en har jeg hørt.. med fartssperre :P Haha, nedtur.. :D Da hadde jeg krevd å få den fjerna lovlig på regninga til forsikringsselskapet. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 til trådstarter: RAM SRT10 og vanlig RAM ser til forveksling like ut på avstand... den hadde stort luftinntak på panseret. Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg