Lyngdal|Ole Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Hallo! Jeg bare lurer på litt om det lille "kikkehullet" på fordelern til motorcraft, sierra is. Skal man se den blå sirkelen som sitter midt i festeandordningen til selve fordelern? Mvh Ole Martin Bakke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lyngdal|Ole Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Også lurer jeg på en ting til.. Skal det komme bensin i bensinslangen uavhengig om du har pluggene i eller ikke?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaumann Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Hvis du tar ut tennpluggene, kommer det fortsatt bensin til motoren, ja. Siter '98 Vectra STV 1.8i 16v (i bruk) '92 Vectra 1.8i (motoroverhaling) '95 Astra 1.8i 16v stv. (til salgs) '86 Scorpio 2.0iCL (solgt) '86 Sierra 2.0L stv (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lyngdal|Ole Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Ja var det jeg også trudde, men ville bare forsikre meg..Kunne jo hende at det var en sensor eller noe som kunne merke det på kompen, gud veit:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg