Urgolf Skrevet Mai 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 Noen som er kjent med hvordan det fungerer når man bestiller noe over internett i utlandet?? Skulle gjerne ha bestilt en håndfull deler fra awesomegti i england, men vet ikke om det lønner seg i det hele tatt... Noen som har erfaringer ang. dette?? Kristian Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Mai 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 Jeg bestilte noe stasj til crosseren fra USA, det gikk som smurt. Oppga bare visa kort nummeret, når det gikk ut og navn&adresse osv. Jeg måtte ikke betale toll heller, og varnene kom fort. Det som er det skumle er om du unnslipper tollen eller ikke. Det lønner seg å få de som sender tingene til å skrive at verdien ikke er over "grensa" til at det må tolles(husker ikke hvor mye det var). Jeg har også bestilt en del bøker/videoer fra england, de lagde somregel en liten bursdags hilsen i hver pakke, og skrev "gift" på den grønne toll etiketten som sitter utenpå pakken hehe.. Bare å handle på visa, enkelt og greit. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Mai 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 er ikke toll på bildeler uansett. bare moms. Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Mai 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 Du sier at de la en bursdagshilsen i hver pakke... Er dette fordi tollerene åpner pakkene?? Trodde de ikke hadde lov til slikt... Utrolig bra ide forresten, tror jeg går for det samme!! Kristian Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg