Mandel Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 kjører du evo'n? trodde du kjørte Mazda jeg? evo'n hadde hvite felger, røde skvettlapper og sølvgrå. helt klin lik... men det kan jo selvfølgelig ha vært en lik en... på tide og ta en tur i garasjen og ta en titt om vogna fremdeles står der ? :P Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moen Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Vogna hans har gull felger på vinter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 kjører du evo'n? trodde du kjørte Mazda jeg? evo'n hadde hvite felger, røde skvettlapper og sølvgrå. helt klin lik... men det kan jo selvfølgelig ha vært en lik en... Kjørte GT-R før ja, men har hatt evo'n et drøyt år tror jeg. Den bilen du har sett er en kompis av meg sin, og det er en N4 bil. Er til salgs den også for rundt 270000 tror jeg, men det er med svarte skilter da selvsagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 ok... så ut som om det var rally ispigg dekk på den... Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg