Gå til innhold

Temp føler?

Ranger emnet

HQ350GTS

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Giveren som starter kjølevifta sitter i radiatoren, I tillegg sitter det en luftmontert bakerst på toppdekselet.

Giveren til temperaturviseren, varsellampe og A/C sitter i multifunksjonsgiveren rett framfor vakumpumpa. Denne giveren står montert på toppen av braketten der øvre kjølevannsslangen går inn på motoren.

På blokka under denne sitter giveren til motorstyringen.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bilen min sitter der en svart giver på samme huset som den brune giveren som gir signal til tempmåler. Den sitter på motsatt side og er noe mindre. Er det den du mener er til motorstyring.

Litt lenger nede på blokka sitter det et par givere kan det være bankesensorer eller noe slikt.

Jeg er ganske ny når det gjelder audi, har ikke skrudd noe særlig på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bilen min sitter der en svart giver på samme huset som den brune giveren som gir signal til tempmåler. Den sitter på motsatt side og er noe mindre. Er det den du mener er til motorstyring.

Litt lenger nede på blokka sitter det et par givere kan det være bankesensorer eller noe slikt.

Jeg er ganske ny når det gjelder audi, har ikke skrudd noe særlig på dem.

Er ikke 100% sikker, men mener den på undersiden av MFTS'en er til motorstyring. Den store brune på oversiden er MFTS (multi function temp sensor).

Bankesensoren (du har kun en på din motor) er noe større og sitter ca midt på blokka festet med en skrue, altså lenger ned på motoren.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider