Morten_A Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Kan nok ikke sammenligne de bilene nei. De første bilene var ikke bra, men fra 2001 og oppover er dette kjempefine biler:) Kan sammenlignes på at dem ikke lever opp til VOLVO kvalitet....skal ikke utale meg om 2001mod og oppover...har ikke noe erfaring...men dem er sikkert bedre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Største feilen med disse bilene er at de har drifta i feil ende. Ellers er det gode biler å kjøre, men 1.6 litern bør man vike unna, det er altfor lite kraft til denne bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Største feilen med disse bilene er at de har drifta i feil ende. Ellers er det gode biler å kjøre, men 1.6 litern bør man vike unna, det er altfor lite kraft til denne bilen. Helt enig... har bare kjørt 1,8L å den var lat.. måtte plage den endel på turtall. tør ikke tenke på 1,6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 en kompis har en T4 vogn, med alt mulig utstyr, den er herlig! eneste minus er at den drar i feil ende! og med fase3 facelift blir den passe sint og med tona ruter helt frem passe "mystisk" rett å slett FIN bil, men en orginal 1.6-1.8 ville jeg ikke hatt om jeg fikk den..men T4=morsomt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Må velge en turbo- modell. Enten det er diesel eller bensin:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Må velge en turbo- modell. Enten det er diesel eller bensin:) Enig... Turbo er morro... TD er også sinsykt... kjøregleden kommer fra dreiemomentet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg