Gå til innhold

Bilforumet filmcrew!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Sitter her nå å ser på streetmeet filmer fra tidligere i år og tenker:

Kunne ikke bilforumet hatt et eget filmcrew som kom ut med en film på slutten av året.

Filmene kunne inneholdt:

-Reportasjer "Ferdigbyggede biler"

-Reportasjer fra prosjekter på forumet.

-Streetmeet treff.

-Noen klipp fra "Underground" miljøet Streetracing. kjøring på snø/is osv.

Jeg synes dette hadde vært kult.

-men finansiering er en annen ting. kameraer, flinke film-folk, redigeringsprogrammer, flybilleter og kanskje en frontfigur.

-dette kunne vi kanskje klart med sponsorer og god hjelp av bilforumets medlemmer.

Men dette blir vell ikke noe av. men hadde vært tøft da. :)

EDIT: Dette er jo som sagt bare en ide. hadde vært kult viss noen bygde videre på den ideen.

88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk

96 Audi A4 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert maaaaaaaange som vil spytte inn kroner for å finansiere dette :biker

Sier ikke at dette skal skje, men det hadde vært morro å fått til noe annet enn banekjøring filmer..

men det skal mye penger og hardt arbeid til å lage en sånn film. så det er vell lite sansynlig at noe sånnt vil skje.

Men viss noen har noen filmklipp fra året 2005 så kunne vi jo ha satt i sammen en film :) sladding/litt jackass/ski osv. ting som er litt kult å se på. :)

96 Audi A4 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier ikke at dette skal skje' date=' men det hadde vært morro å fått til noe annet enn banekjøring filmer..

men det skal mye penger og hardt arbeid til å lage en sånn film. så det er vell lite sansynlig at noe sånnt vil skje.

Men viss noen har noen filmklipp fra året 2005 så kunne vi jo ha satt i sammen en film :) sladding/litt jackass/ski osv. ting som er litt kult å se på. :)[/quote']

Lykke til om en skal motta alle småklipp diverse raringer har filmet i løpet av et helt år og skal redigere sammen det til noe vettug og med en ok lengde...

Jeg har selv allt for mange prosjekter på hylla over meg som jeg sliter med tidsfristen på så pr. nuh kan jeg ikke si ja til noe ala dette. Dessuten er den geografiske spredningen på meldemmene muligens et problem, kombinert med - hvem gidder bruke masse tid og energi på noe de aldri vil få noe penger for..

Jaja forslaget dog er jo ikke dumt, hadde man bare hatt fler en 24 timer i døgnet.

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til om en skal motta alle småklipp diverse raringer har filmet i løpet av et helt år og skal redigere sammen det til noe vettug og med en ok lengde...

Jeg har selv allt for mange prosjekter på hylla over meg som jeg sliter med tidsfristen på så pr. nuh kan jeg ikke si ja til noe ala dette. Dessuten er den geografiske spredningen på meldemmene muligens et problem, kombinert med - hvem gidder bruke masse tid og energi på noe de aldri vil få noe penger for..

Jaja forslaget dog er jo ikke dumt, hadde man bare hatt fler en 24 timer i døgnet.

hehe! sant nok.. med ulike kvaliteter på klipp osv.

96 Audi A4 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider