Gå til innhold

R32 Bakfanger

Ranger emnet

oWe

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Anbefaler deg å snu nesa ned mot det store utland dersom pris er viktig for deg... Ebay.de er et fint sted å starte f.eks :)

Åssen er det i Løten om dagen forresten?m Bodde der selv for 5 år sida serru!

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for all del, Løten er et greit sted det... ligger sentralt mellom Hamar og 11-rum så sånn sett er det jo greit selvom man blir offer for mange mobbere når man sier man bor i Løten :D

Men for ikke å spore helt av, håper du finner deg R32 Fangeren til en ålreit pris... Har du sjekket Ebay.de ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Owe?? som i svart golf Owe? som i klin hakke gal og kompis av vår eminente pizzabaker?? :) anyway.. skal ta en tlf til das grøse ausland jeg.. og sjekke litt.

"Bratlie"

Det er meg ja! hehe.. :???:

Så så vidt på ebay.de i stad, men var på jobb så fikk ikke sett så nøye.

Skal jo seff montere passende eksosanlegg. :afro

oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry

Volvo V70 2,4 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

potta er vel ikkje noe problem, bare å kjøpe en r32 potte det, men er det noen som kunne hjulpet meg med ett komplett R32 kit eller kun fronten,,, Kan ikkje tysk, og vil ha en oem R32 frontfanger ikkje glassfiber..

r32 potta passa nok kun r32 å godt mulig dem me 4motion ellers så har du en hjulbrønn som ligger veldig i veien for to blås.. så må legge rør rundt hele den å for å få det fint så blir d et helvete me arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. Man FÅR tak i R32 eksos... Jeg vet om et sett som er svindyrt i England men som er plug&play og jeg vet om ett sett i tyskland som er "billig" men krever noe sveisemodifisering. Da det ikke passer rett i en R32 fanger. Eller så har du alternativ 3 som er å stikke til din lokale eksosmontør (f.eks svendsens eksos) og si at sånn og sånn vil jeg ha det så lager de det... Men da er det nok en fordel å h montert fangeren samt at de får ha bilen der mens de bøyer og fikser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider