oWe Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en R32 bakfanger? Og ca pris på denne? Helst i Norge, men å shoppe litt fra det store utland går nok også. Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Anbefaler deg å snu nesa ned mot det store utland dersom pris er viktig for deg... Ebay.de er et fint sted å starte f.eks :) Åssen er det i Løten om dagen forresten?m Bodde der selv for 5 år sida serru! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Joda. I Løten er det stille å rolig. Har ikke bodd der mer enn litt over 1 år selv. Av en eller anna grunn så havna jeg der... hehe Lite å gjøre enn å fikle med bilen.. :) Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Ja havnet der HELT tilfeldig selv jeg så jeg vet hvordan det er.... Bodde der bare et 1 jeg men rakk da å bli kjent med en del folk. Hvor i Løten bor du a? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Jeg bor oppe på Bergumfeltet i noen "ungdomsboliger"... Kjøpte meg leilighet der i fjor. Hva tenkte jeg på?!?! :p hehehe.. Neida, årleit i Løten. Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Ja for all del, Løten er et greit sted det... ligger sentralt mellom Hamar og 11-rum så sånn sett er det jo greit selvom man blir offer for mange mobbere når man sier man bor i Løten :D Men for ikke å spore helt av, håper du finner deg R32 Fangeren til en ålreit pris... Har du sjekket Ebay.de ennå? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Vær obs på at r32 fangeren har utløp for 2 eksos potter. Det blir vanskelig/dyrt å få potte som ser bra ut med denne. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 potta er vel ikkje noe problem, bare å kjøpe en r32 potte det, men er det noen som kunne hjulpet meg med ett komplett R32 kit eller kun fronten,,, Kan ikkje tysk, og vil ha en oem R32 frontfanger ikkje glassfiber.. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Owe?? som i svart golf Owe? som i klin hakke gal og kompis av vår eminente pizzabaker?? :) anyway.. skal ta en tlf til das grøse ausland jeg.. og sjekke litt. "Bratlie" Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Owe?? som i svart golf Owe? som i klin hakke gal og kompis av vår eminente pizzabaker?? :) anyway.. skal ta en tlf til das grøse ausland jeg.. og sjekke litt. "Bratlie" Det er meg ja! hehe.. :???: Så så vidt på ebay.de i stad, men var på jobb så fikk ikke sett så nøye. Skal jo seff montere passende eksosanlegg. :afro Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AeRoX Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 potta er vel ikkje noe problem, bare å kjøpe en r32 potte det, men er det noen som kunne hjulpet meg med ett komplett R32 kit eller kun fronten,,, Kan ikkje tysk, og vil ha en oem R32 frontfanger ikkje glassfiber.. r32 potta passa nok kun r32 å godt mulig dem me 4motion ellers så har du en hjulbrønn som ligger veldig i veien for to blås.. så må legge rør rundt hele den å for å få det fint så blir d et helvete me arbeid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Men noen som har ca pris på en slik bakfanger da? Top Gun? Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Nye koster de vel en 6-700 euro. Men går jo ann å få tak i brukte Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnIper Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Mener milltek har kommet fram med eksos til 2wd diverse motorer som passer i r32 fanger. http://www.tuningspesialisten.no Siter 02' Golf 1.9TDI 150PS 4-Motion Highline X- 90' Jetta 1.6TDK X- 95' Golf 3 VR6 X- 96' Golf 3 TDK X- 89' Golf 2 TDK X- 80' Volvo 240 X- 99' Golf 4 TDI Highline X- 92' Golf 3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Altså.. Man FÅR tak i R32 eksos... Jeg vet om et sett som er svindyrt i England men som er plug&play og jeg vet om ett sett i tyskland som er "billig" men krever noe sveisemodifisering. Da det ikke passer rett i en R32 fanger. Eller så har du alternativ 3 som er å stikke til din lokale eksosmontør (f.eks svendsens eksos) og si at sånn og sånn vil jeg ha det så lager de det... Men da er det nok en fordel å h montert fangeren samt at de får ha bilen der mens de bøyer og fikser. Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg