boXer Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 OBS! Annenhånds spotting, ikke sett med egene øyne. En bekjent fortalte nettop at han hadde sett en 323 GT-R fyllt med fine damer med vill sladd ut på veien et sted i Elverum for noen dager side. kiddie Spurte om den hadde dekaler på sidene og det hadde den gitt... Noen som føler seg truffet? :thumb :thumb :thumb :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Lotus fra forumet (ei jente) har jo 323 GT-R med litt styling og noen klistremerker. Mener å huske at hu bor i Elverumområdet nå. Ca. 90% sikker på at det var hu (og sikkert noen venninner). Edit: Fant et bilde, spør kompisen din om denne bilen lignet: :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-555 Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 åååååhhhhh.... ALLE vet jo at det er Iselin som kjører den bilen! Ser jeg en spoting til om den bilen tar jeg reper'n! :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Skuffa over at ingen setter inn en liten observasjon av Impreazaen din her eller? To jenter i en 323 GT-R i full slædd må være ett syn for guder spør du meg :) Skulle hatt flere sånne jenter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 hel enig.. sånn liker vi jo!!! flott profil på gatebil (litt tamere nå) he he:)flere av sånne damer Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 At det var den bilen var jo ganske opplagt. Men at jenta kjører som en mann(unskyld uttrykket :D ) var mere oppsiktsvekkende for meg hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Znip Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 er det ikke hun som kaller seg Turbochick på MOGN a? Siter - 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK] X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt! X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK] Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 er det ikke hun som kaller seg Turbochick på MOGN a? Jepp, og hu kaller seg for Turbochic på irc @ efnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WRC_Babe Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Det var søstrene mine som var ute og lekte seg litt :) Siter 94mod Celica GT-4 WRC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Det var søstrene mine som var ute og lekte seg litt :) Hmmm var det Iselin eller ikke? :well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WRC_Babe Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Hmmm var det Iselin eller ikke? :well Ja, det var Iselin.. Siter 94mod Celica GT-4 WRC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Ja, det var Iselin.. Ok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo850 Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Jepp, og hu kaller seg for Turbochic på irc @ efnet. og swallows på penest.no :lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 og swallows på penest.no :lol Jupp, har endel ikke-så-fine kallenavn også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPEED Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 og swallows på penest.no :lol Hmm finner henne ikke der nei,har du link så send meg en da kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg