Gå til innhold

skyline med prøveskilt i kr sand

Ranger emnet

pacecar

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er vel r33 den fra vennesla. var vel den første i landet som fikk hvite skilter, på motorhistorisk grunnlag

Det var vel de to skylinene fra drammen som fikk hvite skilter først. står hvertfall som første reg. i Norge. en R33 og en R34 begge på motorhistorisk grunnlag. også usikker på om de får reg. flere skylinere i norge. nabo`en dust fra statensveivesen som snakket om det. fra 2006 skal de ikke godkjennes. aner ikke hvorfor han sa det men. noen som vet noe mer om den saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ikke vært noe bedre en det ;) tror sterkt på at det er noen fra øst landet som har tatt inn fra england og kjørt kra kr.sand eller stavanger :( har kontroll på det meste av skyline her, og ikke hørt noe.. hmm!!

R34 gtr her? vet bare om 1 gtr i vest agder og det er en R33 ;)

men ja, mulig jeg får forsinket julegave i noe rundt sommeren tenker jeg ;) ;) ;)

Hvis du har kontroll over alle skyliner så vet du vel litt om den R33'en som går på hvite skilter i Vestby da?

BMW CCN Member #7856

(-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic

(x)90 Mercedes 230E

(x)98 Honda NX125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har kontroll over alle skyliner så vet du vel litt om den R33'en som går på hvite skilter i Vestby da?

mente vest agder området ;) kjenner til de fleste innen bil miljøet her. regner med det er en som er litt omtalt på 200sx forumet du snakker om. aldri fått sett bilder av den,bare hørt snakk.

er forresten en R33 gts-t på "vei" oppover mot evje. vil ikke si hvor enda,for vet ikke når eieren skal ha den på veien. blir nok gjort litt småtteri først ;)

Vestby er hvor? i oslo? happyhappy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme eieren som du kjenner ja kristoffer ;) snakket litt med han for et par dager siden senest ;) blir knall det,men høres ut til at han har litt jobb forran seg.

får faen ikke bestemt mej jeg. r33 gts-t eller r32 gts-t med skilt, eller R34 gtt, elle GTR uten skilt. hm!! det som skjer før handel er at jeg må få meg en leilighet med sikker garasje. gidder ikke gå på en smell sånn. kjipt å måtte sitte hele natta og passe på bilen ;);) handel på deg? må ha deg en liten nissan du også!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel de to skylinene fra drammen som fikk hvite skilter først. står hvertfall som første reg. i Norge. en R33 og en R34 begge på motorhistorisk grunnlag. også usikker på om de får reg. flere skylinere i norge. nabo`en dust fra statensveivesen som snakket om det. fra 2006 skal de ikke godkjennes. aner ikke hvorfor han sa det men. noen som vet noe mer om den saken?

Ifølge JSI, var det dem som registrerte første skyline på motorhistorisk grunnlag og første uten motorhistorisk grunnlag.

http://www.slingshot.no/skyline1.htm

Ser skyline oftere enn 200sx her i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme eieren som du kjenner ja kristoffer ;) snakket litt med han for et par dager siden senest ;) blir knall det,men høres ut til at han har litt jobb forran seg.

får faen ikke bestemt mej jeg. r33 gts-t eller r32 gts-t med skilt, eller R34 gtt, elle GTR uten skilt. hm!! det som skjer før handel er at jeg må få meg en leilighet med sikker garasje. gidder ikke gå på en smell sånn. kjipt å måtte sitte hele natta og passe på bilen ;);) handel på deg? må ha deg en liten nissan du også!?

Lyst på r34 gt-t jeg som kosebil :P ikke så dyre heller de :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider