GreenMile Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Lurer på om det finnes noen PS som støtter Me (ikke altfor gamle da). Og en annen ting. Hvis man f.eks skal få folk til å sitte INNE i en bil, dvs. bak ruta; hvordan gjør man det? Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Photoshop 7.0 støtter nok ME. 6.0 støtter i alle tilfeller ME. Men var jeg deg hadde jeg brutt loven, bare litt, og skaffet meg XP eller 2000, da ME i min erfaring er like stabilt som Mike Tyson på bart brennevin :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Hehe... må si meg enig der, men problemet med cracka XP er at oppdateringer og sånt. Dessuten er det bra bot hvis man blir oppdaga, og det er ikke MIN PC Men kan noen svare på spørsmålet ang. PS Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Som nevnt over, 6.0 og 7.0 støtter Windows ME. Edit: Ah, beklager, har ingen gode løsninger. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Ikke det, det med å få folk INNE i biler (eller andre ting) bak ruta? Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Takk for svar nomix=) Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg