Ezo Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Var på vei hjem i dag fra jobb, da jeg sitter fast i vintertrafikk + at en trailer sjåfør nesten hadde klart å stenge E6'en oppover fra furuset i 2 timer... Da så jeg en EVO6 (mener jeg) som var mørk-mørkblå hvis jeg ikke husker feil, med Karbon GT vinge og klistremerker opp sidedøra... Synd den også satt fast i trafikken, ville likt å se den gå... Noen som vet litt mer om den? Bare 100 meter bort ser jeg er Impreza i ordentlig impreza farger med sota bakruter... Hjemmesota mener jeg... (så litt shabby ut :P) Begge så jeg i rundkjøringene og strekninga mellom rundkjøringa på furuset ved Siba mot kalbakken. Noen som vet litt mer om disse? Ville ihvertfall likt å vite mer om EVO'en... Hele veien så fulgte jeg etter og lå foran en Sølv 00+ eclipse som var veldig styla... Har sett den henge uttafor Bøler kebab'en. Den dro ganske bra tross vinterføret. Ikke så veldig spess for å være oslo, men tenkte å bare nevne det. Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-555 Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Var på vei hjem i dag fra jobb, da jeg sitter fast i vintertrafikk + at en trailer sjåfør nesten hadde klart å stenge E6'en oppover fra furuset i 2 timer... Bare 100 meter bort ser jeg er Impreza i ordentlig impreza farger med sota bakruter... Hjemmesota mener jeg... (så litt shabby ut :P) Begge så jeg i rundkjøringene og strekninga mellom rundkjøringa på furuset ved Siba mot kalbakken. Noen som vet litt mer om disse? Ville ihvertfall likt å vite mer om EVO'en... Hvis det har vært en JDM Impreza WRX(GT) 93-00 så kom disse med orginalt sota bakruter... Men det kan jo være det er noen som har prøvd seg litt da! :well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg