Gå til innhold

Politiets prioriteringer.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Leste i VG for en stund tilbake om en kvinnelig drosjesjåfør i Drammen som hadde blitt tatt i 88 km/t (tror jeg det var) i 80 sonen. Denne dama hadde også blitt "banka litt" av en kar. Husker ikke om hun hadde blitt voldtatt, men det var vel ille nok allikevel.

Da hun fikk bot for å ha kjørt for fort nektet hun å betale den før mannen som hadde banka a blei tatt. Polititet hadde ikke kapasitet til å finne denna karen påstod dem. Skjønner dama jævlig godt jeg. Hadde gjort akkurat det samma sjøl.

Dama fikk purring og innkassovarsel og det som hører med når du ikke betaler bøter, men hu betalte ikke for det. Til slutt fikk a beskjed om å møte til soning fordi hu ikke hadde betalt.

Og her kommer det jeg reagerer så sterkt på...

Da hu ikke møtte opp til soning blei hu henta av 4, jeg gjentar, FIRE politimenn som la a i håndjern og dro a meg seg!!

HVA FAAN ER DET FOR NOEN FORBANNA IDIOTER?!!!!

De har ikke kapasitet til å finne han som banka dritten av a, men de kan sende fire mann for å hente a når a ikke betaler boten sin!!! Jeg blir så jævlig provosert at jeg klarer ikke å sette ord på det en gang!!!

NÅ MÅ POLITIET REVURDERE PRIORITERINGENE SINE!!! DET ER PÅ TIDE AT DE GJØR JOBBEN SIN OG IKKE BRUKER UNØDIGE RESURSER PÅ PISS!!!!

FORBANNA IDIOTER!!!!!!!!!!!!

If it ain't broke don't fix it!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo ikke noe nytt.. Politiet bryr seg kun om penger, og alle resursene blir stort sett brukt til å få penger.

Når de sier at de ikke har resurser til å finne han som banket henne, så kan du banne på at det stod en liten gjeng med laser på motorveien, en liten gjeng satt å drakk kaffe, en gjeng stoppet en bil som har holdt utrolige 90 i 80 sonen, og en annen bil får vårrengjøring på den lokale statoilstasjonen.

Dette er bondevik politikk på topp, bli vant til det, for med sånne tullinger som bor idette landet, så vil det nok aldri forandre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider