Marvil Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Så denne i sentrum på lørdag var det vel, og fikk såvidt opp mobilen før jeg skulle svinge, og derfor ble bildene litt uklare og ikke helt treffsikre.. :) Men er dette noe som går her til vanlig, eller en gjennomfarer..? Er vel ikke spesielt spesiell bil, men Daytona-utgaven er vel ikke noe man ser hver dag..? Tror ikke det var noe SRT-10, vertfall. :) Edit; Glemte seff bildene.. :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Så denne i sentrum på lørdag var det vel, og fikk såvidt opp mobilen før jeg skulle svinge, og derfor ble bildene litt uklare og ikke helt treffsikre.. :) Men er dette noe som går her til vanlig, eller en gjennomfarer..? Er vel ikke spesielt spesiell bil, men Daytona-utgaven er vel ikke noe man ser hver dag..? Tror ikke det var noe SRT-10, vertfall. :) tror du glemte noe? :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Det tror jaggu jeg og.. :D Var forøvrig chome-felger på den.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Så ganske så dønn orginal ut den gitt... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 ser ut som en ram 1500 ja.. pleier å stå en hos naboen en del ganger.. svææære biler :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 ser ut som en ram 1500 ja.. pleier å stå en hos naboen en del ganger.. svææære biler :D Er litt diverse forandringer på Daytona og Rumble Bee da ;) Felger, frontfanger, panser med luftinntak, dekor, vinge og eksos hvertfall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 hehe ikke vet jeg :P ser bare forskjell på "vanlig" ram og srt 10 :P men så helt lik ut den der som den jeg ser hos naboen ofte. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 hehe ikke vet jeg :P ser bare forskjell på "vanlig" ram og srt 10 :P men så helt lik ut den der som den jeg ser hos naboen ofte. Daytona og Rumble Bee er en mellomting mellom vanlig RAM og SRT-10, men er større vinge på Daytona enn SRT-10 da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 næmmen, der så jeg vingen.. hehe har kun sett str 10 uten vinge så det kan jeg ikke svare pÅ :P ( ja vet den har vinge org) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Er ikke så inne i disse bilene, men det går hvertfall 2stk SRT10 her i gjøvik Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Er ikke så inne i disse bilene, men det går hvertfall 2stk SRT10 her i gjøvik Jepp. Ene pleier å stå ved Statoil-greiene like bortafor Elkjøp vertfall.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Går vel 2 sølvgrå SRT-10 på Gjøvik, Tord Linnerud har en ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 det er en sånn i Nannestad også.. sto veldig mye uten for Trim & helse,Politiet (samme bygg) men den var sånn gull bæsje farge.hehe.. det er litt vanskelig å forklare den fargen.. der sto det Daytona på siden.. tenkte aldri å ta bilde av den, jeg så den jo vær dag..hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Er Tord Linnerud noen man bør kjenne til..? :) @Volvo_Boy; Grunnen til at jeg tok bilde, var at jeg aldri hadde sett den før, og lurte på om det var noen rundt om her som hadde kjøpt seg ny bil. Skal være enig i at det ikke er Skyline-kvalitet på carspottingen, men ikke alle bor på E6 og nabo med tre importfirma. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Er Tord Linnerud noen man bør kjenne til..? :) @Volvo_Boy; Grunnen til at jeg tok bilde, var at jeg aldri hadde sett den før, og lurte på om det var noen rundt om her som hadde kjøpt seg ny bil. Skal være enig i at det ikke er Skyline-kvalitet på carspottingen, men ikke alle bor på E6 og nabo med tre importfirma. hehe.. nei faktisk jeg har aldri sett en daytona før selv jeg.. & hva er så spess med den egentelig? jeg bor ikke på e6! jeg bor midt utpå bondelandet jeg.. bor 4 hus fra Kenneth moen, vis du har vært der;) gaanske øde for å si det sånn!:) men nok ot nå..:) Men Kansje litt dumt å blande inn dette.. jeg skjønner deg Marvil;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg