Gå til innhold

Biltema og kvalitet?

Ranger emnet

Sperstad

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Ascona

Det er sant..

Vi har (hadde) noen bukker av den kraftigste typen biltema selger, de seig sammen av at vi plasserte fronten på en van oppå 2 av dem, dårlige saker, og direkte farlig!

Nå veit ikke jeg hvor mye en van veier men det er jo en vektbegrensning på bukkene da....

Biltema bukkene funker i hvertfall fint til min lille Golf ;)

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hondaen

mwb: Kjøpte noen tåkelys der engang. Så ganske pen ut. Men etter en times bruk så flasset reflekter belegget inni av..... :mad:

Sats heller på et kjent merke.

Jeg og en kompis kjøpte noen billige tusenmetere på Biltema, for å bruke på Evo XI, funka bra som bare det, tror faktisk lyktene lever fortsatt, selv om det er et par år siden de ble kjøpt inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vits å stresse seg til med et trådapparat som kan sveise alu, det er en anna gass til alu (helt ren argon secure 4.0) og det du sveiser med tråd holder som oftest ikke.. alu må tig'est, det er det desidert beste... (tig'er alu for tiden) skal du sveise alu på skapelig vis med må du opp i høye 5 sifra beløp+++

Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod

Skoda Octavia RS tfsi 2006mod

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte eg skulle handle meg sveiseapperat også nå. Valget står mellom:

-Telmig 150/1 Turbo

-ESAB Original Mig 150A

I følge Telmig og Telmigforhandleren så kan en fint sveise aluminium med Telmig 150/1 Turbo apperatet viss en bruker rett dekkgass og elektrode, hva tror dere om dette?

Hvilken vil dere anbefale? (Prisen er ca. den samme)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til dere som mener at bukkene bøyer seg, lurer jeg på åssen i HELVETE klarer dere det? de orntlige bukkene tåler 4tonn, hvis dere klarer å bøye disse lurer jeg på hvor tunge biler dere har... har personlig hatt traktor'n på disse flere ganger, og en Valmet 805 veier litt mer enn en liten BMW..

biltema er helt ok til hobby skruing, bare man ligger LANGT unna det billigste verktøyet, lakksprøyte hadde jeg i alle fall ALDRI kjøpr på biltema..funker ræva..

BILTEMA RULES

:D

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider