Mykle Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Jeg har satt vanen vi hadde oppå 2 av dem som jeg har. Ikke noe problem i det heler tatt, de er like fine. (Ja det var foran!). - Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Jeg vurderer kjøpe et par ekstralys fra biltema, er noe og ha? Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Originally posted by Ascona Det er sant.. Vi har (hadde) noen bukker av den kraftigste typen biltema selger, de seig sammen av at vi plasserte fronten på en van oppå 2 av dem, dårlige saker, og direkte farlig! Nå veit ikke jeg hvor mye en van veier men det er jo en vektbegrensning på bukkene da.... Biltema bukkene funker i hvertfall fint til min lille Golf ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Originally posted by mwb Jeg vurderer kjøpe et par ekstralys fra biltema, er noe og ha? NEI!! Hvis du ikke skal ha de til pynt eller som markeringslys... Har prøvd noen sjøl. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Originally posted by Mk2-16v Nå veit ikke jeg hvor mye en van veier men det er jo en vektbegrensning på bukkene da.... Biltema bukkene funker i hvertfall fint til min lille Golf ;) Man er da ikke helt dum, og overholdt vektbegrensningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 mwb: Kjøpte noen tåkelys der engang. Så ganske pen ut. Men etter en times bruk så flasset reflekter belegget inni av..... :mad: Sats heller på et kjent merke. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 tror jeg handler på torshov isteden. Dem fører Hella. Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Originally posted by Hondaen mwb: Kjøpte noen tåkelys der engang. Så ganske pen ut. Men etter en times bruk så flasset reflekter belegget inni av..... :mad: Sats heller på et kjent merke. Jeg og en kompis kjøpte noen billige tusenmetere på Biltema, for å bruke på Evo XI, funka bra som bare det, tror faktisk lyktene lever fortsatt, selv om det er et par år siden de ble kjøpt inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Virker nesten som kvaliteten varierer på samme varene. Noen er bra, mens andre er helt ubrukelige... - Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperstad Skrevet Mai 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 Har nå vert å handlet litt forskjelligt der, lant annet bukker. Bukkene er godkjent til 4 tonn av GS og TUV, så eg tror 4 bukker klarer og holde oppe en 325 e30. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Mai 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 Det er ikke vits å stresse seg til med et trådapparat som kan sveise alu, det er en anna gass til alu (helt ren argon secure 4.0) og det du sveiser med tråd holder som oftest ikke.. alu må tig'est, det er det desidert beste... (tig'er alu for tiden) skal du sveise alu på skapelig vis med må du opp i høye 5 sifra beløp+++ Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperstad Skrevet Mai 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 Tenkte eg skulle handle meg sveiseapperat også nå. Valget står mellom: -Telmig 150/1 Turbo -ESAB Original Mig 150A I følge Telmig og Telmigforhandleren så kan en fint sveise aluminium med Telmig 150/1 Turbo apperatet viss en bruker rett dekkgass og elektrode, hva tror dere om dette? Hvilken vil dere anbefale? (Prisen er ca. den samme) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 sats på esab du Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 til dere som mener at bukkene bøyer seg, lurer jeg på åssen i HELVETE klarer dere det? de orntlige bukkene tåler 4tonn, hvis dere klarer å bøye disse lurer jeg på hvor tunge biler dere har... har personlig hatt traktor'n på disse flere ganger, og en Valmet 805 veier litt mer enn en liten BMW.. biltema er helt ok til hobby skruing, bare man ligger LANGT unna det billigste verktøyet, lakksprøyte hadde jeg i alle fall ALDRI kjøpr på biltema..funker ræva.. BILTEMA RULES :D Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperstad Skrevet Mai 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2003 Er det flere her som har anbefalinger når det gjelder valg av sveiseapperat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg