Gå til innhold

European Drift Challenge on the Nürburgring

Ranger emnet

Tsbusa

Anbefalte innlegg

Hvis det var noen form for europeisk mesterskap kan jeg ikke fatte at ikke en Nordmann tok med seg premien. Var slett ikke mange av de der som har noe å stille opp med mot eliten i Norsk drifting.

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har heller ikke sett hele filmen..

Det var riktignok to minutter igjen av den når jeg skrev det, men står fortsatt ved mitt. Selvsagt var det endel med skills der, men sett Hafsengen eller (navn) med den hvite Silvian utpå der, så er det nok ikke mange som hadde hatt noe som helst å stille opp med nei!

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var riktignok to minutter igjen av den når jeg skrev det, men står fortsatt ved mitt. Selvsagt var det endel med skills der, men sett Hafsengen eller (navn) med den hvite Silvian utpå der, så er det nok ikke mange som hadde hatt noe som helst å stille opp med nei!

Kan Hafsengen drifte da?

Har sett han ligge sidelengs i langsvingen på Rudskogen ++ ja, men aldri sett han drifte. Han sier jo selv at han sliter veldig med å få den ut så det er vel ikke bare bare å slenge hit og dit kontinuerlig i alle svinger på rekke og rad.

Men jeg vet jo ikke... har bare aldri sett han drifte, kun sladde...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider