Gå til innhold

maggvaardal: Kadett C - Prosjekt (

Ranger emnet

maggvaardal

Anbefalte innlegg

lufta bremser i dag, så var det sånn slekt drit! :S så i mårå skal eg ta ut girkassen å kjike på lekkasje, muligens sette på skjermer, ta av dører osv til lakkeringa, vet ikke, får se, minker på arbeidet som må gjøres nå!! ;D ti får du heim prosjekt dudå bjørn?!!

mvh

magnus

Nei begynner og nerme seg nå da 360`en synger sitt siste vers.. kjørte 60Km`t i en fortauskant i går, 2 veldig sjeive stål felger men ellers er bilen ok ! Utenom at diffen er litt ødelakt, da den sperrer på begge hjula nå.

Og Opelen er snart død den og. Har ingen biler igjen etterpå :(

En vakker dag så får jeg nok lappen på bil ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hahahah! gjør d noe at den sperrer på begge jula da?! ;)

I dag har jeg bare tatt å satt opp eksosanlegget igjenn, strest som F med tettemasse osv.. har og begynt å lage til "adapter" slik at jeg kan ha KN filteret og luftmengde måleren stående litt bedre til. har og skifta olje og filter. fant og ut at det jeg hadde sveiset bak, på bagasjerommet, er litt skeivt :( det står en halv mm skeivt, som da igjen fører til 1mm forskjell i "sprikkene" når bagasjerommet er lukket :D men, dette fikser jeg med slegga ;D

Dæ så går ront, går sont!

Kadett-C - flerårsprosjekt

kadett-C - 77mod selges i deler

Ascona C - stygg som få, bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

For bare å sette en liten update her, så er bilen nå lakkert å begynt å bli satt sammen igjen! skal prøve å komme på å ta bilder å legge de ut her.. men bruker alt for mye tid i garasjen fremover pga må få bilen klar pga fikk lappen i dag!! :) Men, det som nå gjenstår er å sette i alle ruter, montere speiler dørhåndtak, og tectylere det som er igjen!

magnus

edit:

fant dette bildet nå, fra pusseprosessen når jeg pussa ned fylleren :) stress! *respect til de som gjør d daglig!

Photo-0040.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en veldig rød farge, var ikke den jeg ville ha :/ ville ha noe som var så og si identisk med gamlefargen pga det er den fargen inni, MEN, så klarte de vist mikse til noe ferrarirødt opplegg!!! Men men, bilen er ialelfall rød :)

Glemte kameraet i dag, så, gadd ikke gå inn etter det (15m), men, i dag har jeg kun satt i dørlåser, tectylert litt, og begynt å renske pakningene til vinduene!! (TILTAK)

Magnus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom akkurat inn i garasjen! F så trøtt, klarte ikke skru i seler en gang nå i slutten, glemte camera i dag og.. skal ta i mårra, viss jeg kommer på det!" :) tenkte den skulle vere kjøreklar i mårra kvell eller no, iallefall er det råning på gang på lørdag! :)

magnus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom akkurat inn i garasjen! F så trøtt, klarte ikke skru i seler en gang nå i slutten, glemte camera i dag og.. skal ta i mårra, viss jeg kommer på det!" :) tenkte den skulle vere kjøreklar i mårra kvell eller no, iallefall er det råning på gang på lørdag! :)

magnus

Da skal du være sjåfør får meg !

Bilen din er søt kiddie

En vakker dag så får jeg nok lappen på bil ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil vi ha bilder av Bilen lakkert og delvis montert:) og kanskje eit med den nye sjåføren bak rattet. Grattis med lappen. Flott bil egentli. Skal spoliren på igjen? likte den eg kiddie

Opel Olympia 1958 Bremsa 40.3hk på hjula

Opel Ascona B 2.4i / Opel Commodore B 1978

Opel Manta B GSI 1986 2.4i---> 3.2 M3

Opel Omega A 2.4i aut / Omega B 2.5 v6

Volvo 245 1979 godkjent med 350 V8 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki. Clean er fint jah, men likte bilen med den spoileren og ATS felgane, var litt sånn bøllete 80-tals stuk på den :) Men ta deg tid til å ta noken fleir bilder, og legge dei inn innimellom sovinga og kjøringa då :p

Opel Olympia 1958 Bremsa 40.3hk på hjula

Opel Ascona B 2.4i / Opel Commodore B 1978

Opel Manta B GSI 1986 2.4i---> 3.2 M3

Opel Omega A 2.4i aut / Omega B 2.5 v6

Volvo 245 1979 godkjent med 350 V8 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider