Gå til innhold

www.OPPROP.no - mot års/vegavgifta på veteran!

Ranger emnet

Skody

Anbefalte innlegg

Protest mot Årsavgift på veterankjøretøy (link)

På tide å bli forbanna og vise muskler mot avgiftene! (link)

Flott folkens! :thumbsup Stå på! Spre dette ut til alle dere kjenner som bryr seg om fine gamle kjøretøy!

Og husk; dette gjelder ikke bare Corvette!!!

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes virkelig det er viktigere ting man burde opprope mot! 180kr i året! såpass burde man gi for å ha bil på veien!

det er min mening!

mvh LArs

Det virkelige skummle her er at denne avgiften har skiftet "navn" fra personskadeavgift til veiavgift, det er en himmla forskjell og signaliserer tydlig hva som er hensikten med å prøve å innføre denne avgiften!

Samme gjeldere jo moped, traktor og sikkert enda mer jeg ikke har fått med meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man i det hele tatt betale årsavgift/personskadeavgift til staten når det bare er lov til å bruke bilen ved "spesielle" anledninger??

NOK ER NOK.

Dette er forsikringa di som avgjør. Med en vanlig trafikkforsikring kan du kjøre en veteran så mye du vil. Men med LMK-forsikring eller andre typer "veteranforsikring" ligger det restriksjoner på bruk og kjørelengde...

98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bla bla bla.. bare gå inn og gi en stemme vel.. får vi den vekk,så kan en ta mer etterhvert.. nei, bare å godta alt.. faens land altså :) my god(må og betale vei avgift på snøscooter,og får ikke lov å kjøre,men får lov å krysse hvis ikke annet valg) herregud... lenge leve lover

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider