Gå til innhold

Grøfte Lys til Golf IV?

Ranger emnet

wedgie

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dersom du tenker på den "billig varianten" så er den rund, men den er litt avlang på den ene siden... litt "eggformet" for å si det slik. Er de jeg har montert på bilen min nå, du ser bl.a bilde av de i tråden min...

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får desverre ikke med disse brakettene om en kjøper fra NBS.

NBS sitt sett er Hella Micro (Webpris ink.mva 999,-):

10783.jpg

10783_2.jpg

10783_3.jpg

Settet Hellanor og Møller skaffer (over 3000,-):

1.jpg

Det som er så utrolig kjipt er at prisen til Hella er så vanvittig høy. Hadde vært ålreit å kunne fått tak i brakettene på et vis altså, og kjøpt lyktene his NBS.

Har sett at noen har mekka med gitter osv, men synes dem brakettene blir penest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de jeg har montert nå ble egentlig bare impulsbestilt... Funker fint de, men skal ikke ha chrome på bilen selv så da blir det bytte med de vi snakker om :)

Si fra om du skal bestille, så kan vi bestille sammen. Kjenner jeg deg rett så bestiller du vel inn 10 sett i samme slengen :p blir sikkert billigere da

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte du 1200,- for disse har du blitt lurt. Disse får du inn i landet for rundt 700,- ferdig momset/tollet/fraktet. De som er nevnt tidligere her av Stingah og meg koster ca 1200,- og er av bedre kvalitet... Sorry å måtte skuffe deg!

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider