Gå til innhold

Pulsar= Sunny GTI-R

Gjest

Anbefalte innlegg

Denne såkalte "Nismo Mafia" ligner og høres ut som en på Nrk Autofil forumet. Den personen hadde det samme nick'et, og fortalte de samme skrønene der... ta dere en tur inn dit og les mer morro! haha

Og når det gjelder den gti-r'en som det er snakk om lengre fram i tråden, har jeg kun en ting og si: bullshit bullshit bullshit bullshit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

og hvorfor i h*lvete bygge om til to turboer?

om det er for turbolagg så hadde jeg heller gått for en kulelager turbo, noe billigere og enklere vil jeg tru ;)

er jo ikke snakk om at man trenger en svær turbo, han har jo original kasse sier han, og da stopper det rundt 400hk no matter :)

hoho morsomt

ha en gt --) i (-- R og snakke om forgasser *humre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ærlig innrømme at han duden her skal ha for pågangsmot. Du hadde gjort det bra som selger, du sier det du tror vi vil høre lol lol

Go get`em kid! :D

PS! Hvis du har noen flere fantasi prosjekter på gang, vennligst fortell oss om dem, for du skjønner; vi er så dumme at vi går på all den bullshit som du skriver.....

Hvis dette skulle vise seg til å være ekte så blir nok mange av oss flaue, men tror personlig det er like sannsynlig som at Rune Rudberg forblir trofast :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

Hehehehe..

Tre dynamoer, to batterier, forgasser, twinturbo..

Tøft!

Jeg kommer gjerne og gjør en 'reportasje' om den feite bilen din, hvis du har tid innimellom alle de illegale racene dine. :D

Hehe, dette må jo neste Kid A ta en titt på så man får en reportasje i bilsport:D

Dette må jo være et av de mest spesielle bilbygg i norge:rolleyes:

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mrleone

Hahaha.. Dette blir bare bedre og bedre....

Forgasser ??? Snakker vi om samme bil?

MrLeone

Ja Orginalt sett så har den det ja.

Men får og få det til måtte jeg bruke forgasser.

Så jeg får vel forklare om hvordan det røret\slangen fra turboen og til forgasseren virker og er.

Frå turbon går røret\slangen og har et T-stykke mitt på røret\slangen det står nærmest turbon får og ver nøyaktig.

på den tutten som er liksom halsen på t`en står spjellet

det justerer jeg via en bryter som det er to knapper på

en får oppning og en får lukking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nismo Mafia

Så jeg får vel forklare om hvordan det røret\slangen fra turboen og til forgasseren virker og er.

Frå turbon går røret\slangen og har et T-stykke mitt på røret\slangen det står nærmest turbon får og ver nøyaktig.

Hehe, så alle vi andre som bruker elektronisk trykkregulering og innsprøytning har gjort det litt feil vi da? :)

Kan du ikke greie litt mer ut om fordelene med forgasser kontra elektronisk innsprøytning? Du snakker om turboen, men du har jo to turboer?

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nismo Mafia

Da skjønner jeg hvordan du har gjort det.

Ganske fiks og lur løsning det der, rart ingen har gjort det der før, men det er jo sånn att geniale og åpenbare ting ikke alltid "oppfinnes" første dagen..

Skal prøve å mekke no sånt på bilen min selv nå jeg, du har gitt med en lys ide nå, den modifiseringa her gir jo uante justeringsmuligheter samt en mye høyere frekvens på lav mellomgass, responstiden mellom turbo og eksos må vel nedkortes betrakterlig? Eller hva tror du?

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G60Turbo

Skal prøve å mekke no sånt på bilen min selv nå jeg, du har gitt med en lys ide nå, den modifiseringa her gir jo uante justeringsmuligheter samt en mye høyere frekvens på lav mellomgass, responstiden mellom turbo og eksos må vel nedkortes betrakterlig? Eller hva tror du?

Jeg tror det kanskje går bedre hvis du setter det t stykke litt tidligre på den slangen/røret og heller bruker en h stykke som du snur oppned, fordi da får du tre knapper å trykke på.. å hvis du filer litt i det spjelet slik at det lekker litt luft ( freon) eller ( krypton) blir det enda bedre effekt... men da må du lakke annet hvert blad i turboen grønt for eller så vil det ikke fungere... du må også sørge for at du ikke lar tutten på halsen tette seg...

Måtte til retten for å få igjen penger på bilkjøp etter å ha blitt svindlet av Leif Gjestrum Larsen AS i larvik ( SAAB Larvik).

HOLD DERE UNNA DET STEDET!

x Bmw 318i cab 91mod

x Saab 9000 sc ( største dritt bil i verden)

x Saab 900i 90 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ide, må jo være og putte dutten, over på rør slange 2, for så der etter sette på T stykke inn på enden avturbon, som igjen fører rundt igjenom, inom den venstre spjellet. Dette vil da gi maximal utnytelse av allt opparbeidet trykk, Der etter sende man inn Bygg Mester Bobb, for så og sveise ett S rør som dras opp via coupen og får da Super Mario til og montere en trykk bryter.

Når allt dette er gjort vil man kunne justere allt fra bensin forhold, luft i dekkene og ikke minst de lavt liggende torpedoene som ligger skjult bak det venstre forhjulet.

MrLeone

http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler"

http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters"

http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie"

http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo ogsåprøve å leie inn kong harald til å ta seg av air/ fule nivået, snurre sprett får da frie hender til å passe på reservedekket mens tom og jerry sitter i hanske rommet og styrer de to bryerne fra t koblingen som skal styre turbotrykke ( om det skal være oppe eller lukket)

Men da kan det hante at ole dole og doffen må sørge for at eieren av denne bilen kommer seg tilbake fra cartoon land.. derfor må noen ringe Michael Jordan!!!

Måtte til retten for å få igjen penger på bilkjøp etter å ha blitt svindlet av Leif Gjestrum Larsen AS i larvik ( SAAB Larvik).

HOLD DERE UNNA DET STEDET!

x Bmw 318i cab 91mod

x Saab 9000 sc ( største dritt bil i verden)

x Saab 900i 90 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrHappy

*synge* Den går hit, den går dit, den går rundt en litten bit.... DET E EN MAAAKAAALØS MASKIN (synges på svensk) lol lol lol lol lol lol lol

En eeeeeeeeevighets machin..... :D :D :D :D

(den kan jo tross alt brukes til å koke grøt på!!) lol lol lol lol

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal nå Innrømme at Jeg har kødda med dere bare får at dere skulle sløse tiden deres på bortkasta et eller annet.

GTI-R`en er trimmet sånn som det står i Profilen min.

Vann boostern og T stykket er bare kødd.

faen Dtte var jevelig moro.

Bilen ser også helt orginal ut ha at dere gadd og bruke tid på dette.

Bilen er sølv farget og endel ripete pga rå kjøring.

:op HA HA HA HA :op

Lenke til kommentar
Del på andre sider