Gå til innhold

Pulsar= Sunny GTI-R


Gjest

Anbefalte innlegg

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by boXer

 

Først må jo du få fakta'ene dine rett da ;)

 

Han sier han har laget en eksosmanifold til twinturbo. 2 Sylindre per turbo sa han vel. Og da er det ikke mange måter å gjøre det på.

Og man støper det ikke nei.

Grenrør er det samme som manifold. Og her er det snakk om eksos.

Og sekvensielle turboer betyr ikke at de må ha forskjellig størelse.

 

Jeg skal si meg enig i at 2 turboer på en 2liter 4'er er spessielt og kanskje unødvendigt, og rett og slett en dårlig løsning.

Men jeg har sett rare ting før. Som feks 3turboer på en Supra MK4.

 

Vet ikke helt hva jeg skal tru jeg. Er det så vanskelig å få tatt noen bilder? Ingen i bygda som har digicam?

 

til det første om manifoilen:det fikk jeg ikke med meg:)

 

Jeg vet att man ikke støper,men spurte for å se hva han svarte;)

 

Med sekvensiele turboer tok jeg feil:)

X 1991 Toyota mr2

X 1994 Toyota Celica gt4

X 1977 Ford escort 2L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PaAra

 

Er ikke alle s15 høyre rattet da???

Jo jeg tror det og den jeg skal prøve har det.

Men da spørr jeg stopper gud meg når jeg skal prøve og kjøpe den.

ha får et dumt spørsmål.

Men Tommy kaira kan bygge den om kansje de gjør det med Skyline.

Det er ikke mange som har råd til det.

Frdrik sin R var venstre rattet.

Det kosta han så mye at han måtte Kjøpe den treigeste men den er alikevell raskere enn standard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PaAra

 

Hva er galt å spørre om alle s15 er høytrerattet da :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Nei det er ikke noe galt i det men det hørtes ut som om du skulle prøve og få meg til og si omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nismo Mafia

 

jeg har et kjøle aggregat i trunken med en vann beholder

vannet er tilsatt et stoff som setter ned fryepunktet til 6-7 minus

også har jeg en bryter i mittkonsollen så når jeg trykker på den så kommer det is kaldt vann inn i intercooleren.

hvor mye hester det gir ekstra vet jeg ikke men det hjelper litt.

Køle aggregatet er veldig lite.

tokk meg et halvt år før jeg fant ut hvordan jeg skulle få det til.

Det stoffet ble jeg tippset om av en japse som hadde gjort det samme.

 

folk som ser knappen spør ofte om det er NOS. det er ikke like effektivt.

 

du vet du får kjøpt ferdige sånne kit? fyll opp med G12 kjølevæske å du får frysepunktet ned i -40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår