noorm Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 jeg har skaffet meg en dtm potte nå. men er usikker på hvordan jeg skal feste den under der. den er jo galvanisert stål så hvordan blir det og sveise det? og noen som har noen andre bra forslag på hvordan jeg skal feste den godt der? Siter montert 90fangere,40mm senkesett og dtm potte.. men kommer en god del mer:) noen som vet om billig lakrer i østfold?:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 kan vel alltids pusse ned der du ska sveise feste!? Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprauten Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Bare ikke pust in røyken når du sveiser på galv, er stygg farlig! :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 home safe, patent bånd Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg