Gå til innhold

Lånte bort bil, mistet lappen!

Ranger emnet

Hondaen

Anbefalte innlegg

Hvis han var full selv også da?

Og i tilleggm hvis dama maste sinnsykt, som noen mennesker gjør, kan tilslutt selv nesten den sterkeste sjel gi etter.

Det kan fort bli du selv som er en tulling neste gang.

Selv om man er aldri så drita så pleier man å ha et begrep om det er lurt å kjøre i fylla eller ikke. Det finnes den "typen" som mener det er greit å kjøre i fylla, og det finnes den typen som mener det ikke er greit. Dumskap som følge av alkohol alene ville ikke vært nok til at jeg satte meg bak rattet eller lånte bort bilen min til noen.

Den dagen en dommer mener at en dame som maser sinnsykt i fylla er en formildende omstendighet... :crazysant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han var full selv også da?

Og i tilleggm hvis dama maste sinnsykt, som noen mennesker gjør, kan tilslutt selv nesten den sterkeste sjel gi etter.

Det kan fort bli du selv som er en tulling neste gang.

Ingen damer kan mase på meg fyllekjøring. Dessuten tar jeg aldri med meg bilen dit jeg skal på fest.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel,

Du låner aldri vekk bilen til noen du ikke kan stole på.

Du låner aldri vekk bilen til noen du vet har drukket (selv om det er en dråpe!).

Den promillen der er rimelig høy, så om hun hadde drukket når hun lånte bilen, må nesten bileier har merket det.

Jeg synest hun fortjener straff, men jeg mener denne straffen var litt for streng.

10.000 i bot, 2000 i saksomk., betinget fengsel og så lenge uten lappen..

det var kanskje litt drøyt.

kanskje det ikke var noen formildende omstendigheter?

vi kjenner jo ikke saken :P men det høres jo dritstrengt ut.

forøvrig er jeg HELT motstander av alkohol møter bilkjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider