2Fat 2Fly Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 1: Trondheim på Søndag: 2 DEILIGE damer i en Lilla RÅStyla Civic Coupe i fjordgata 2: Trondheim på Mandag: Audi A6 som hadde Estuning Stickers, Bodykit og TURBO :D Bilder og info? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 [quote name=Viper_TsX 2: Trondheim på Mandag: Audi A6 som hadde Estuning Stickers, Bodykit og TURBO :D Bilder og info?[/quote] var det en sølvfarget audi du så? eller var den rød? det kan hende det var en av bilene som var på sommertreffet i sommer. hvis det var den sølvfargede så har den 430 hp tror jeg de sa. :peace: Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPEED Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Det finnes vel knapt en audi turbo i trheim uten estuning stickers,så tror ikke det blir lett å finne den bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 1: Trondheim på Søndag: 2 DEILIGE damer i en Lilla RÅStyla Civic Coupe i fjordgata Er det bare noe jeg innbiller meg, eller går det tretten på dusinet av styla Civic'er i Trondheim? Syns det kryr av de.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth` Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Er det bare noe jeg innbiller meg, eller går det tretten på dusinet av styla Civic'er i Trondheim? Syns det kryr av de.. er en GOD del av dem ja,,,, Siter '94 Golf GTI16V & '86 Sierra IS Budsjettskrenser! X: '83 Sierra 2.0GL,'90 Golf2 1,8i,'86 Sierra 2.9 4x4,'86 Golf2 1,8,'89 Golf2 Gti8V,'86 Golf2 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Er det bare noe jeg innbiller meg, eller går det tretten på dusinet av styla Civic'er i Trondheim? Syns det kryr av de.. Jeg tror det er sjeldnere å se deilige damer og at det var det som "spottings" denne gangen kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Jeg tror det er sjeldnere å se deilige damer og at det var det som "spottings" denne gangen kiddie Tja...syns egentlig ikke det er så langt mellom de deilige damene i Trondheim heller jeg da. :) Men i kombinasjon med en relativt kul bil blir det kanskje litt mer uvanlig. Uansett, offtopic.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Tja...syns egentlig ikke det er så langt mellom de deilige damene i Trondheim heller jeg da. :) Men i kombinasjon med en relativt kul bil blir det kanskje litt mer uvanlig. Uansett, offtopic.. Til tider veldig! vanskelig å holde konsentrasjonen på veien når det er så mye å se på...;) Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Går mange styla civicer i Tr.heim ja. Noe sier meg at disse to har noe med det å gjøre - http://www.nippon.no http://www.need4speed.no :) Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 jaja men ikke mange LILLA! ;D og ihvertfall ikke STYLA COUPEER! Audien var en Grønn STV BTW ;) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 jaja men ikke mange LILLA! ;D og ihvertfall ikke STYLA COUPEER!Audien var en Grønn STV BTW ;) Til opplysning, så har Tore solgt MANGE stylede, lille coupeér.. Han har tre til salgs pr. dags dato blant annet.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty740 Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 jaja men ikke mange LILLA! ;D og ihvertfall ikke STYLA COUPEER!Audien var en Grønn STV BTW ;) Pittsburg Racing... fra bygda der det er fler audier enn postkasser... Siter 1987 Volvo 244 2.3 16V-T 2001 VW Transporter 2,5TDI 2007 Tysse Bilfrakter Ja jeg frakter billi! =P Viking redningstjeneste Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 så en bredda civic i by'n her om dagen.. dæsken den var stygg! måtte leite for å finne de stakkars små vinterhjulene inni sjermene yodude Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg