Aleksander Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Jeg og en kompis lurer på om det er noen som er interesserte i å samles en dag nå i jula for å "drifte" litt på en eller annen stor og fin parkeringsplass eller liknende. Noen som er interesserte og evt. har forslag til hvor og når? Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 SVEBERG! oppe attme Fryselagret eller gode gamle sparkjøpen ;) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Og totalt ubrukelig, synes jeg. Fullt av slaps som har frosset i alle mulige fasonger etter alle som har herjet der. Politiet kommer også på besøk noen ganger. Av og til er det litt for spennende for meg, med 10 andre gærninger som sklir mer eller mindre ukontrollert bortover =) Jeg stemmer for en øde veistump med høye brøytekanter i tilfelle noen ikke klarer å holde seg på vegen :) men hey, jeg kommer sikkert og ser på dere hvis dere skal på dragvoll Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-ski Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 skistua/fjellseterveien er jo den beste plassen, der er det jo parkeringsplasser og snølagte veier nokk for en hel hær=) Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 JA! Jeg er med. :D Steder som finnes; Den store parkeringsplassen ved sivilforsvaret, på vei fra lundåsen Stort sett hele Tiller; OBS Bygg, City cyd, Smartclub Fjellseterveien; Oppover mot Skistua Granåsen Problemet med alle disse stedene er jo at politiet lett kan finne på å komme innom, og jeg vet ikke helt hva de synes om slike "aktiviteter"..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Jeg og en kompis lurer på om det er noen som er interesserte i å samles en dag nå i jula for å "drifte" litt på en eller annen stor og fin parkeringsplass eller liknende.Noen som er interesserte og evt. har forslag til hvor og når? dragvoll da? når derre hælvettes studentan endelig e på ferie :P :crazysant Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 SVEBERG FFS! Vi fikk ROS Av ene snutn vi vis vi kjørte sleng på P-plasser! for da lærte vi oss Hvordan Bilen oppfører seg om det pluttsli skulle komme en situasjon! og Snuten her er bare _1_ bil! Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 SVEBERG FFS! Vi fikk ROS Av ene snutn vi vis vi kjørte sleng på P-plasser! for da lærte vi oss Hvordan Bilen oppfører seg om det pluttsli skulle komme en situasjon! og Snuten her er bare _1_ bil! han har et poeng folkens yodude Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty740 Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 SVEBERG FFS! Vi fikk ROS Av ene snutn vi vis vi kjørte sleng på P-plasser! for da lærte vi oss Hvordan Bilen oppfører seg om det pluttsli skulle komme en situasjon! og Snuten her er bare _1_ bil! chillen no boy. er ikke akkurat store plassn.. få det mer sentralt. vis ikke er det ingen som gidder. btw så ser føret ut til å slå alvorlig om her.. Siter 1987 Volvo 244 2.3 16V-T 2001 VW Transporter 2,5TDI 2007 Tysse Bilfrakter Ja jeg frakter billi! =P Viking redningstjeneste Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
disko Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Kan jo bli med jeg og, skal alltids klare å dra løs ett par stk. med pajeron ;) Siter -95 Blazer x Ascona C - Golf II - Pajero - Caprice Classic - 244 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Ja nå har vi endelig kommet oss hjem.. kiddie Men som Erik Bratseth påpekte tidligere i tråden. Parkeringsplassen på Dragvoll er sinnsykt humpete for tida. Klarer knapt nok å kjøre over der i gangfart med bilen min før det kjennes ut som om jeg skal riste i filler hele bilen. Plassen på den andre siden av skolen er kanskje litt bedre, men den ligger jo ikke like usjenert til. ja, åsså er den endel mindre også Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brødbilsjåfør'n Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Jonsvannet rally........ Genial plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Og hvor er så dette..? Tenker du på selve jonsvannet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 veiene rundt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Desember 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Hvis det blir kjørt plog eller brøyting på dragvoll nå så er det jo bortimot optimale forhold der, men akkurat nå er det litt vel mye risting og tull. Jeg tror vi skal holde oss unna åpne veier i denne omgang. Politiet kan ikke gjøre noe hvis vi holder på på en parkeringsplass etter "stengetid", altså hvis det kun er oss der. På åpen vei derimot kan du miste lappen på stedet hvis de syns det er uaktsom kjøring. Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg