m4gnus Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Begynte på denne i går, den er ikke helt 100% ferdig, men jeg har gått lei av den så det blir nok ikke gjort noe mer med den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edvin Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Det kommer veldig godt fram at felgen er "tom" på et så stort bilde, men den er jo rå ellers da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Ja, felgen er ikke riktig bra, men drit bra toon ! :D Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsta Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Denne var fet. Bra som desktop. Men felgen var som sagt ikke feilfri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Ja det var felgen jeg sikta til da jeg sa at den ikke var helt ferdig. Men slik får det bare være, har begynt på et nytt prosjekt nå :) Takk for kommentarene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Nice Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Utrolig pent! Skjønner ikke hvordan dere klarer det, :D Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg