v740b230f Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 bilen kommer ikke på veien i dag alikevel.. fikk felgen og gode greier, men det bøyde greiene lå i et fly på avising på gardermoen! så flyet kunne ikke lette.. fikk forresten vite nyprisen på felgene mine i dag, og de kosta den nette sum av 2.800,- pr.. er vel nokså "grei" pris det for en 17tommer!?:D fy faen så kjipt me bilen din!! har skjedd någe av d samme me meg ein gang, men samme d:P kor mye kosta felgene dine når du kjøpte de då¨??? va de nye?? Siter ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ -vw polo:S -200sx S13, E85 edition 320 RWD;) X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 kjøpte de brukt..lukka pose;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Føler med deg.. Kjedelig når sånne ting skjer. Jeg klinte fronten min inn i rekkverket for ei lita stund siden, ikke mulighet i havet til å rette opp igjen slengen samme hva jeg gjorde, bilen bare skled og det er ikke gøy! :( Men bra du får den på beina igjen fort! Lykke til, og håper det ikke skjer igjen! :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 WEE! endelig hjemme i igjen! 1stk. type strøken felg og nytt skinnende stag! hehe tar bilde i morgen så kan dere se hvor bøyd det var:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 WEE! endelig hjemme i igjen! 1stk. type strøken felg og nytt skinnende stag! hehe tar bilde i morgen så kan dere se hvor bøyd det var:D godt å høre at den er på veien igjen :) bruk vett,ligg bredt ;) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg