RS2 Skrevet Mai 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2002 Hvordan pokker for jeg til dette igjen. Har den kabelen mellom tv'n og skjerm kortet har fått det til før men ikke nå. Har XP på maskina. Finner ikke hvor jeg legger til tv må jo liksom ha monitor nr 2 Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2002 har tv-out jeg å..men har aldri kobla det til. har ikke samla meg sammen til å kjøpe kabel. er det ikke bare å høyreklikke og inn på propitis eller no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Mai 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2002 Minner meg litt om da jeg skulle det samme! Fant aldri ut hvordan eller om det i det hele tatt gikk ann å ha monitor nr 2 samtidig, noe som resulterte i MANGE turer mellom tv`n og pc`n for å få igang den jævla filmen!! :D *litt opp ja.., litt til venstre ja...,litt ned igjen ja...!* Blei ganske lei! Best å kjøpe seg radio mus(!) He he! Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mai 22, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2002 har trådløs mus og tast. Men hjelper jo ikke når jeg ikke for til en dritt Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Mai 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2002 He-he din data-nerd :) Metode 1. Skru av maskinen - koble fra monitor - koble til tv - skru på maskinen. Dette funker på de fleste skjermkort. Funker ikke det: Metode 2. Høyreklikk på desktopen - trykk "egenskaper" - instillinger - avansert(nede til høyre) , da skal du få opp en meny hvor du kan velge "valg av enhet" e.l. hvor du kan svitsje mellom tv og monitor. husker ikke hva det het på engelsk i farten, sitter på jobb med en kjip -98 se maskin, XP-hjemme da ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mai 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2002 Jeg hadde Win2000 før og der var det rimelig enkelt med den siste driveren å klone skjerm så jeg brukte både TV og skjerm Men nå etter den siste krasjen la jeg inn Xp og da ble det være ... Har lagt inn den siste driveren, men ser ikk ut til at den er klar enda til tv . Hvilket skjermkort har du RS2 ? Har du prøv å oppdatere driver ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gormie Skrevet Mai 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2002 Originally posted by Loppa He-he din data-nerd :) Metode 1. Skru av maskinen - koble fra monitor - koble til tv - skru på maskinen. Dette funker på de fleste skjermkort. Funker ikke det: Metode 2. Høyreklikk på desktopen - trykk "egenskaper" - instillinger - avansert(nede til høyre) , da skal du få opp en meny hvor du kan velge "valg av enhet" e.l. hvor du kan svitsje mellom tv og monitor. husker ikke hva det het på engelsk i farten, sitter på jobb med en kjip -98 se maskin, XP-hjemme da ;) LOL ! Du er ansatt hos TeleNor Online, ved support :D -- gormie Siter -- Esso, for folk på vei -- -- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull -- -- gm_q @ efnet , using ircN -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gormie Skrevet Mai 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2002 Originally posted by RS2 har trådløs mus og tast. Men hjelper jo ikke når jeg ikke for til en dritt Lille venn ! (Hvis jeg får lov) Jeg skal til Ski, og området imorgen, så du kan ta å ringe meg på mobil, så tar jeg meg en tur innom og ser på dette :) -- gormie (Altså 23 mai) Siter -- Esso, for folk på vei -- -- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull -- -- gm_q @ efnet , using ircN -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mai 22, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2002 gjorde som Loppa sa tok ut skjerm kabelen da ble det bilde tv'n med en gang er genialt når man skal se på film :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Mai 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2002 Originally posted by RS2 gjorde som Loppa sa tok ut skjerm kabelen da ble det bilde tv'n med en gang er genialt når man skal se på film :) Og hvem er kongen ????? Bare spør jeg *glize*:D :peace: Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Mai 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2002 Originally posted by gormie LOL ! Du er ansatt hos TeleNor Online, ved support :D -- gormie TeleHOR mener du ? he-he..... Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Mai 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2002 brukeer gainward geforce 2, og nyeste type driver for xp hjemme, og da kan jeg velge at tv er monitor to, og kjører 800x600 på tv og mye på pcen.. Da fungerer tven som en extended desktop.. feks: hvis jeg starter dvd player på pc. så kommer playern opp på pc skjermen.. da tar jeg bare programmet, og klikker og drar det over på tven, tada.. så funker det.. satt senest i går og så på divx film på tv, men en annen person satt og spilte no strategispill(uten lyd) på pcen.. funker helt konge... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Mai 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2002 til alle dere datanerder!hvordean få ned billedstørrelsen her uten photoshop??blir jo monsterbilder uten:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2002 bruek paint greier som følger med windows... ;) der kan du redusere str med % :) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2002 hmm.. var det å finne ut når det er akkurat 100x100 da... Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg