Gå til innhold

Få PC'n på TV'n

Ranger emnet

RS2

Anbefalte innlegg

Minner meg litt om da jeg skulle det samme!

Fant aldri ut hvordan eller om det i det hele tatt gikk ann å ha monitor nr 2 samtidig, noe som resulterte i MANGE turer mellom tv`n og pc`n for å få igang den jævla filmen!! :D

*litt opp ja.., litt til venstre ja...,litt ned igjen ja...!*

Blei ganske lei! Best å kjøpe seg radio mus(!) He he!

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he din data-nerd :)

Metode 1.

Skru av maskinen - koble fra monitor - koble til tv - skru på maskinen. Dette funker på de fleste skjermkort.

Funker ikke det:

Metode 2.

Høyreklikk på desktopen - trykk "egenskaper" - instillinger - avansert(nede til høyre) , da skal du få opp en meny hvor du kan velge "valg av enhet" e.l. hvor du kan svitsje mellom tv og monitor.

husker ikke hva det het på engelsk i farten, sitter på jobb med en kjip -98 se maskin, XP-hjemme da ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Win2000 før og der var det rimelig enkelt med den siste driveren å klone skjerm så jeg brukte både TV og skjerm

Men nå etter den siste krasjen la jeg inn Xp og da ble det være ...

Har lagt inn den siste driveren, men ser ikk ut til at den er klar enda til tv .

Hvilket skjermkort har du RS2 ? Har du prøv å oppdatere driver ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

He-he din data-nerd :)

Metode 1.

Skru av maskinen - koble fra monitor - koble til tv - skru på maskinen. Dette funker på de fleste skjermkort.

Funker ikke det:

Metode 2.

Høyreklikk på desktopen - trykk "egenskaper" - instillinger - avansert(nede til høyre) , da skal du få opp en meny hvor du kan velge "valg av enhet" e.l. hvor du kan svitsje mellom tv og monitor.

husker ikke hva det het på engelsk i farten, sitter på jobb med en kjip -98 se maskin, XP-hjemme da ;)

LOL !

Du er ansatt hos TeleNor Online, ved support :D

-- gormie

-- Esso, for folk på vei --

-- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull --

-- gm_q @ efnet , using ircN --

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2

har trådløs mus og tast. Men hjelper jo ikke når jeg ikke for til en dritt

Lille venn ! (Hvis jeg får lov)

Jeg skal til Ski, og området imorgen, så du kan ta å ringe meg på mobil, så tar jeg meg en tur innom og ser på dette :)

-- gormie

(Altså 23 mai)

-- Esso, for folk på vei --

-- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull --

-- gm_q @ efnet , using ircN --

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2

gjorde som Loppa sa tok ut skjerm kabelen da ble det bilde tv'n med en gang er genialt når man skal se på film :)

Og hvem er kongen ????? Bare spør jeg *glize*:D

:peace:

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gormie

LOL !

Du er ansatt hos TeleNor Online, ved support :D

-- gormie

TeleHOR mener du ? he-he.....

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brukeer gainward geforce 2, og nyeste type driver for xp hjemme, og da kan jeg velge at tv er monitor to, og kjører 800x600 på tv og mye på pcen.. Da fungerer tven som en extended desktop.. feks: hvis jeg starter dvd player på pc. så kommer playern opp på pc skjermen.. da tar jeg bare programmet, og klikker og drar det over på tven, tada.. så funker det.. satt senest i går og så på divx film på tv, men en annen person satt og spilte no strategispill(uten lyd) på pcen.. funker helt konge...

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider