look Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 morn. jeg lurer på åssen det er med ombyggning av 850 fra 2wd til 4wd . hørt noe om et sett som du får kjøpt i sverige . noen som kan gi noen gode råd / dele erfaringer og referere til hvor man kan få tak i et sånt sett . takker for alle svar gjerne gi noe råd om trimming mvh mulig 850 kjøper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Vet av flere i området her som har bygd om sine biler til awd,det meste er nok bolt on..men de har nok hatt et awd-vrak å plukke deler ifra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 morn. jeg lurer på åssen det er med ombyggning av 850 fra 2wd til 4wd .hørt noe om et sett som du får kjøpt i sverige . noen som kan gi noen gode råd / dele erfaringer og referere til hvor man kan få tak i et sånt sett . takker for alle svar gjerne gi noe råd om trimming mvh mulig 850 kjøper Når det gjelder trimming på 850 så spørs det jo hva slags 850 du har tenkt til å kjøpe. Jeg har selv trimmet hos Autopower i Arendal og er veldig fornøyd med det. Men jeg har bare chippet og satt på dump og filter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Ville ikke bygd om til AWD pluss at du trimmer. Dårlig AWD system som ikke tåler sy mye :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 kjøp girkassa fra v8 volvo, av nyere type. de tåler en del mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg