kimern68 Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 De lyktene ligna veldig på nissan s13 (?) silvia lyktene for meg, men jeg er ingen ekspert på hva som finnes av styling kit til manta heller da, mulig det er noe sånt noe og men. Får sikkert mye kommentarer på min egen, men som jeg nevnte over, jeg er ingen ekspert, og for min del kunne de lyktene tilhørt noe helt annet, eller vært orginalt, men jeg vet jo såpass at disse aldri kom til noen manta. Siter Member of Midnightclub You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 syns nå det så ut som tre hella lykter ved siden av hverandre jeg men, litt for mye ´corrado look Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 De lyktene ligna veldig på nissan s13 (?) silvia lyktene for meg, men jeg er ingen ekspert på hva som finnes av styling kit til manta heller da, mulig det er noe sånt noe og men. Får sikkert mye kommentarer på min egen, men som jeg nevnte over, jeg er ingen ekspert, og for min del kunne de lyktene tilhørt noe helt annet, eller vært orginalt, men jeg vet jo såpass at disse aldri kom til noen manta. Syntes ikke de ligna i det hele tatt jeg uhhmmwhat? cheers Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 fetter min har en manta b meg firkanta lykter og hjemmebygd styling.. denne kjerra er RÅ!OT: i tilleg til en 3l rekke 6 på 180gamp så sperker d nok bra. bilen er ikkje godkjent da men lurer på å kjøpe den... får vente en stund til. har ett annet prosjekt for hånd. rekord c 69mod... :) og er ganske ung så har lite erfaring.... så får c ka tia bringe... ;) Siter Daihatsu Charade G11 Turbo (SMÅBIL POWER) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 bilen var iallefall HELVETE stygg.. det er helt sikkert.. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg