Gå til innhold

spm ang dyser og LMM etc,

Ranger emnet


ehrnst

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Driver å ordner opp en bil jeg har kjøpt nå. Det er en 323 E30 som er turbokonvertert.

Det som er gjort hittil (som jeg veit) er at stemplene er dreid ned, montert 2 ekstradyser, som aktiveres ved nesten full gass, og justert tenning.

 

Jeg har gått til innkjøp av 535 LMM og SMT6 piggyback.

Det jeg lurer på er om jeg kan kjøre med orginal dysene og tillegsdysene + 535 LMM'en eller må jeg bytte til 535 dyser også og fjerne tillegsdysene?

 

Kunne noen gitt meg en liten guide i hvordan man bytter innmaten i LMM også? og om noen har turbokonvertert en M20B23 før med SMT6 kunne hjulpet meg med kobling og justering. evnt sendt meg en map?

 

Takker for svar

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår