Gå til innhold

Plassere anlegget der som luftdysene var, hva synes dere

Ranger emnet

Volvo_Roger

Anbefalte innlegg

Hadde lyst til og ha masse ekstrainstrumenter men ville samtidig ha anegget oppe også, men kan ikke fordra og ha den nede foran girspaken

Så jeg gjorde dette:

tetet igjen hullet i varmeapparatet med macgyver teipen

tok ut luftdysekonsollen og reiv ut dysene og kappet inn i bakkant lagde med en trebitt på høyre side og satte rammen til annlegget inn og sparklet rundt (ikke over rammen) og lakket det svart

Bare lurte på hva dere synes om sluttresultet

45c72f49.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, vil si at nøkkelringtingen og termometeret (eller ka det er) på hanskerommet trekker ned.. Ellers gode ting, men personlig bruker eg friskluften for ofte til at eg kan gjøre det samme..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fine de hullene.. men jeg skal gjøre det samme men da legger jeg slanger for å føre friskluften ned til gulvet.. ekstra fint med kald luft på beina om sommeren. varmeapparatet til 240'en har en viss tendens til å varme opp luften til gulvet uansett innstilling..

Nå er det faktisk friskluftsluker nede i sparkeplatene på 240, der er det jo mulig å få inn friskluft, da. I større mengder og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fins ikkje på 92 modellen til trådstarter hvertfall, de ble fjernet en gang mot slutten av 240 sin levetid.. Står vel sikringer eller noe der?

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider