Gå til innhold

Video Option: Nomuken i England (Fredrik Sørlies seier)

Ranger emnet

70c

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har du no link til det stedet du kjøpte filmene?

Jeg kjøpte det via en kamerat som har en bekjent i Japan. Han plukket selv ut noen par DVDer fra en lokal sjappe, så jeg fikk ikke tak i de gjennom en internettbutikk. Men du kan sjekke ut den offisielle hjemmesiden til Option:

http://www.v-opt.co.jp/

Og som jeg skrev i første posten, kan du kjøpe DVDer med engelsk teksting hos http://www.drifting.com og http://www.jdmoption.com

Man får vel også kjøpt de noen steder i Norge, men det har jeg ikke sjekket opp i. Blir som oftest altfor dyrt uansett.

Baka betyr i alle fall tulling/*****/tosk. Ikke helt sikker på om det er dette han sier, men baka gaijin betyr dumme utlending/fremmede. Det er vel også en kombinasjon (som er mer sannsynlig at han sier) av baka og et annet ord, som blir noe slikt som stakkars tulling/*****.

FSR: Nomuken er nok ikke den teknisk beste drifteren i D1 (etter min mening iaf), men han lager show, det skal være sagt. salute_jdm.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Baka-Jin" betyr noe slikt som "dumme person", men i denne sammengengen tolkes det som "dumme utlending" eller noe...

Strengt tatt så er hele innslaget basert på å gjøre narr av england, men det gjøres visstnok med glimt i øyet. Japser liker å drite ut både seg selv og andre, og her fikk de jo en gyllen anledning ;)

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor figurerer/figurerte disse bildene egentlig? Kan ikke huske å ha sett dem.
De figurerte ikke :(

jeg ble sjuk sick

(gråter)

Måtte krangle litt med arrangøren for å få sitte på med Nomura.

Men det regna, ble altfor glatt og banen var for trang for Skylinen - så det var egentlig ikke så morsomt.

Fredrik vant fortjent!

men jeg mistenker at nivået i England har blitt litt bedre siden dette.

(det har det jo i i Norge åsså)

Var en jævli bra tur!

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik sitter på dem.

De gikk liksom ut på dato (i journalistisk sammenheng) da han solgte bilen.

Kjipt, men det er ikke akkurat første gang det skjer...

He he. De var vel greit mugne lenge før jeg solgte bilen da ;)

Men skal se om jeg kan finne den CD-en noe sted og slenge opp noen bilder :)

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider