Gå til innhold

hvordan er livet uten servo?

Ranger emnet

el`satanical

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har kommet over en 316 89 mod som jeg tenkter å dra å se på i morgen. En ting jeg da kom til å tenke på var at det er vel sikkert ikke servo på den! Hvordan er disse bilene uten servo? Har aldri kjørt bil uten servo før, bortsett fra en råtten 240 jeg prøvde i 5 minutter. Og det var IKKE artig.

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Den jeg kjørte var vel i generelt dårlig stand, så blir kanskje feil å skyte blink på alle. Men ser jo kompiser av meg som ikke har servo at de "sliter" merkbart mere en oss med ;) Menmen, denne gangen var det baktrekk som var det sentrale for min del, så da klarer jeg meg sikkert uten servo ;)

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er jeg helt enig med Ferrari! Du får et mye bedre inntrykk av hvilket underlag du kjører på, og får ikke den falske trygghetsfølelsen.

Nå har jeg kjørt E30 uten servo i snart 1 år, og det går helt strøkent, merker nesten ikke forskjell da man kommer opp i fart. Det er isåfall en vanesak.

Eneste som kan være litt kjedelig er å vri som F på rattet da man skal kjøre fram, rygge, snu, kjøre fram, rygge og kjøre fram igjen...men det er null stress, helt ærlig.

BMW med 4'r er så lett framme uansett den. En kompis har stor sekser under panseret på sin E30, uten servo og man merker jo litt forskjell på svinging i lav hastighet, men det er minimalt. En 240 kan jo sammenliknes med en arbeidsmakin! E30 er BILER.

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider