Gå til innhold

Intercooler

Ranger emnet


Haaken

Anbefalte innlegg

Vet at den intercooleren som har tilkoblingene på midten er litt bedre enn den som har tilkobling øverst... er noen som kjører på 1,2 - 1,3 bar med orginal intercooler (den med tilkoblinger på midten)... og lade noe mye mer over det med orginal cooler er vel lite vits, hvis den i det hele tatt takler det over lengre tid...

 

Hvor mye har du planer om å lade da?

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men la oss si oppunder 300 gamp, vil den takle det hvis man stripser fast proppene?

 

Greia er at den gjerne sprekker i selve godset.

Hvis du invisterer i en stor alu IC vil du også få lavere innsugsluft, noe som også vil deg flere hk.

Skal du ha 300hk må du kjøpe en ny IC. Alt annet vil være *****i.

 

Det vanlige er å chippe og skru opp trykket med original IC, skal du gjøre noe utover det, så er det ny IC som gjelder!

 

Edit: tullingforum, sensurer til og med "i-d-i-o-t-i".

Volvo 940 Turbo -95.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår