tikka Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 vill ha et annet lys i angle eyesene mine. har nå det stygge gule. ønsker slikt som det er i bmw'ene. slikt exenon look. hvor kan man få slike pærer? kan ikke ha de for blå. ønsker ikke at onkel kommer og snakker til meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Jeg har Osram (H7) Silverstar i mine, de gir ganske bra lys, samt at det ikke er det standard gule lyset som kommer (mer "sølv/klart" :P ).. Koster litt mer enn normalt, men verdt det mener jeg.. :) Kan se om jeg får skaffa bilder en dag av lysa. (Regner med det er selve lyskasteren du ikke vil ha gult lys i, og ikke selve ringen?) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikka Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 he he. har hvitt lys i mine hovedlys. jo det er ringen jeg vill ha et blåaktig lys i. slik som disse kansje litt blåere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Aha, misforstod litt, siden du snakka om xenon.. :) Men da er det vel bare å finne ut hva slags pære som sitter i den (i mine sitter det W5W-pærer) og kjøpe noen i en annen farge enn vanlig gul.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Du får jo kjøpt ultrahvite dioder som passer til W5W sokkel. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg