Gå til innhold

Hvilke senkefjører ska eg velga??

Ranger emnet

Ray

Anbefalte innlegg

ska senka bilen snart å kommer nok til å gå for 40/40 60/40 .. Har sett på forskjellige nettshops, å kossen e egentlig fjærene som mobilsentrum selge http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=638053079&n=1226671479&pn=1226671773

i forhold til disse som eyecandy selge: HI-Tech 40mm til 990 og supersport sitt sett til 1233kr..

evt detta settet http://www.autospar.no/show.asp?page=goxpage00000005dbp730457_00002.html har tendens til å selga bilane kjapt så tror ikke eg vil gå for noe ekstremt dyre greier... men e det sjikkelig jallamekk te mobilsentrum selge ?? ser dei har greie bakpotter oxo ... noen som har erfaring med deler fra dem ???

folk me 40/40 elle 60/40 senk, legg gjerna opp bilder

-97 VW Passat TDI

x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P

x-94 Opel Astra sportive stv Solgt

x-85 Volvo 740TIC Solgt

x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ikke særlig lurt å senke 60/40 med bare fjærer.. skal helst ikke gå over 40mm med fjærer..

Jeg hadde gått for sett med dempere ihvertfall..

Er nyskjerrig på det fra autospar jeg oxo.. 2200,- for dempere og fjærer hørtes bra ut d da:) Jeg står mellom det eller det de selger på EyeCandy til ca 3200,-

Noen som har noen av disse på sin bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2200,- for 4stk dempere og 4stk fjærer, eller misforstår jeg noe nå..?

Uansett, syns dette var merkverdig billig..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener det skal være komplett ja..vartfall dempere framme, siden det senkes mer enn 40mm der. evt om det kun følger med fjærer bak å ikke dempere. skal sende mail til de å høre.

-97 VW Passat TDI

x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P

x-85 Volvo 740TIC Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alltid en fordel å bytte dempere samme hvor mye man senker. Demperen forandrer "arbeidsområde" og blir fortere ødelagt....

40/40 er ikke å senke bilen sin, er for å bedre kjøre egenskapene litt.

60/40 får man i pose og sekk, men kan fremdeles senkes mer.

Justerbart yodude

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alltid en fordel å bytte dempere samme hvor mye man senker. Demperen forandrer "arbeidsområde" og blir fortere ødelagt....

40/40 er ikke å senke bilen sin, er for å bedre kjøre egenskapene litt.

60/40 får man i pose og sekk, men kan fremdeles senkes mer.

Justerbart yodude

Jeg skal bestille FK/AK justerbart med senk fra 55/85 mm... Noen som har noen erfaringer med dette merket??

Kjøpes hos vwcarconsult for 5000...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bestilt et slikt sett eg nå, så får eg se om det e noe tess.. bilen trenge nye dempere fra før så lika gret prøva ett sett så ann kommer nedpå jordå igjen.

"Snart jul" :thumb

-97 VW Passat TDI

x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P

x-85 Volvo 740TIC Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestilte et slikt 60/40 sett med demperer å fjærer.. det til 2199 på autospar... men har kj fått noe bekreftelse på at eg har bestilt endå.. noen som vet om autospar sender ut noen form for bekreftelse???

-97 VW Passat TDI

x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P

x-85 Volvo 740TIC Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestilte et slikt 60/40 sett med demperer å fjærer.. det til 2199 på autospar... men har kj fått noe bekreftelse på at eg har bestilt endå.. noen som vet om autospar sender ut noen form for bekreftelse???

Den gang jeg bestilte sendte de ut bekreftelse på det - og at de ikke hadde på lager og at de ville få inn iløpet av 3 uker...

Kamerat har bestilt der også, og mener også han fikk bekreftelse....

Mulig de har tatt tidlig juelferie...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider