Gå til innhold

Roadrunner Custom : sierra 87 mod - prosjekt low & wide

Ranger emnet

Roadrunner Custom

Anbefalte innlegg

Tror nok en 8`er blir noe vel heftig i den lette sierran der...hehe...men hadde vært artig da... Men kan nok få litt prob med litt vektfordeling å slikt...

Tror nok jeg ville gått får det vi snakka om når jeg var borte hos deg, den gassern du har, med litt oppdatering...Delene til dette får jeg fort tak i fra england...

Men tror dette blir en litt småmorro bil på tørra fra verksted og ned mot raufoss....hehe

neeida, ligger bilder osv av en sierra med jaguar 12`er på nettet !

-sierra 5,0 "lat"

-Patrol 3,3td " brukshore"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 391
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror nok en 8`er blir noe vel heftig i den lette sierran der...hehe...men hadde vært artig da... Men kan nok få litt prob med litt vektfordeling å slikt...

Tror nok jeg ville gått får det vi snakka om når jeg var borte hos deg, den gassern du har, med litt oppdatering...Delene til dette får jeg fort tak i fra england...

Men tror dette blir en litt småmorro bil på tørra fra verksted og ned mot raufoss....hehe

Tror det hadde blitt litt over grensa ja,men hadde nok fungert.hehe :)

Blir nok setten inn 2 literen med gassera var bare litt fristende så vi får se hva som skjer,bygger den for at det skal bli et leketøy så hvordan vektfordelingen blir er ikke nøye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, veit at det finnes sierrra med både 8 og 12 stempler....

Men gutten snuser på banekjøring, og da har jeg liten tro på så mye vekt i trynet, når stort sett alt av vekt er skåret bort bak..hehe...

men klart, morro hadde det vært ja....

2,9 scorpio cosworth er jo også en liten artig maskin...

Blir sladde maskin,hehe :)

bare jeg får den til å fungere så,det er viktigst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble vel også lagd en liten haug med sierra med V8 orginalt. Men ikke i europa. Tar jeg ikke helt feil.

Er Sierra XR8(i?) du tenker på. Kom med 302'en fra Mustang. Og ble vel kun produsert i Sør Afrika som ett mottrekk til BMWs dominanse innefor motorsport der nede i den tiden. Ble vel produsert i 250 eksemplarer om jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Sierra XR8(i?) du tenker på. Kom med 302'en fra Mustang. Og ble vel kun produsert i Sør Afrika som ett mottrekk til BMWs dominanse innefor motorsport der nede i den tiden. Ble vel produsert i 250 eksemplarer om jeg ikke husker helt feil.

Aha,såpass ja :)

Morro å høre,greier ikke finne noen bilder v :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider