Gå til innhold

Roadrunner Custom : sierra 87 mod - prosjekt low & wide

Ranger emnet

Roadrunner Custom

Anbefalte innlegg

• Svar 391
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe.. det tenker jeg.. en ungdom som ikke grisekjører? :lol

det sa jeg og.. nå har jeg brukt opp 6 motorer og litt på under ett år.

1 2liter lat

1 2,9 V6

3 is motorer

2 IST motorer

som regel et par smelta stempler.. hehe :D

men nå blire bra med datasprut.. ;)

Det har jo forsåvidt ikke no med saken å gjøre...det sier jo rett å slett bare no om kjøringa di...ikke om ungdom generelt...du minner meg faktisk om en kamerat av meg..han har da brukt opp 20 biler på et år..men så blir det aldri kjørt pent da;) så lenge du har råd til å mekke å koser deg er det jo bra:D

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se her,dette må da være en bra motor?http://www.motorborsen.no/ab2/show_hmaMBText.wa?AdItemId=223730&_cmd=view

ser strøken ut utfra bildene hvertfall:)

tenkte kanskje det kunne være noe for deg så jeg la ut linken.

Se der ja :) takker

den skal ringes på,hadde vært noe å hatt den der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja :) takker

den skal ringes på,hadde vært noe å hatt den der.

Den motorn på de bilda der stemmer nok ikke helt med den motorn som er tilsalgs, Hvis jeg ikke husker heeelt feil, så er det nemlig et bilde av motorn som sitter i RS500`n til Rolf Klypen...

Forresten et kjempeprosjekt roadrunner, litt artig å se en litt anna type sierra...Har mest sansen får "plåtestyla" biler selv, litt mere cleant iforhold til all denna glassfibern..hehe

Og forresten, med den grønnfargen å det så blir vel den bilen der bra synelig på toten ja...hehe...bra det ikke bare er vingebilen min som skriker seg ut så veldig når det gjelder farge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den motorn på de bilda der stemmer nok ikke helt med den motorn som er tilsalgs, Hvis jeg ikke husker heeelt feil, så er det nemlig et bilde av motorn som sitter i RS500`n til Rolf Klypen...

Forresten et kjempeprosjekt roadrunner, litt artig å se en litt anna type sierra...Har mest sansen får "plåtestyla" biler selv, litt mere cleant iforhold til all denna glassfibern..hehe

Og forresten, med den grønnfargen å det så blir vel den bilen der bra synelig på toten ja...hehe...bra det ikke bare er vingebilen min som skriker seg ut så veldig når det gjelder farge

Kansje det er en anna en enn den som er til salgs ja,så enormt pen ut den der.kunne tenkt meg å få tak i en cosworth motor,men er litt stive i pris synes jeg :)

Takk for at du liker prosjekte,går i stålbredding på prosjektene mine synes det er morro å drive med :) fargen kommer til å synes ja,det er helt sikkert.

Har du en farge som skiller seg ut du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var fargen ja...hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider