Gå til innhold

Roadrunner Custom : sierra 87 mod - prosjekt low & wide

Ranger emnet

Roadrunner Custom

Anbefalte innlegg

• Svar 391
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bakfanger må justeres litt opp på høyresia så den kommer opp tell løkta:P

Kommer nok av at den ikke er montert og er under ombygging for å kunne stemme overens med hjulbuene som er breddet.endene på fangervingene er også kappet av viss du ser etter og må skjøtes på igjen når riktig avstand og radialen til den nye hjulbuen stemmer,da blir den nok stemmen serru :)

desuten har jeg en bulk på bakplaten som må rettes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heey :D

Fanken sierraen har forandret seg skikkelig siden jeg så den da jeg var der, utrolig heftig må jeg si :) Stå på !!

Du er utrolig dyktig, kjempefornøyd med frontfangeren forresten, kanskje du skal få fixe litt på panseret mitt en gang i framtiden ;)

Ser fram til flere oppdateringer !!! godt nyttår !

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heey :D

Fanken sierraen har forandret seg skikkelig siden jeg så den da jeg var der, utrolig heftig må jeg si :) Stå på !!

Du er utrolig dyktig, kjempefornøyd med frontfangeren forresten, kanskje du skal få fixe litt på panseret mitt en gang i framtiden ;)

Ser fram til flere oppdateringer !!! godt nyttår !

Hallo,godt nytt år til deg også :)

Det var godt å høre at du ble fornøyd,supert :) ja bilen har forandret seg mye siden du var innom,driver litt nesten hver dag innimellom det andre for å få den klar.får bare si fra så fikser jeg et panser.får bare ta deg en tur :)

Flere oppdateringer kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider