c20let2k Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Hei. Hvilken vinge vil passe bra på en Calibra med Riger GTB frontfanger og bakfanger og m3 skjørt? Takker for svar. :boxers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 hei...hadde jeg vært deg hadde jeg driti i vinge ass.... d er så harry... men hvis du skal ha d, så synes jeg du skal ta en som ikke er så høy for d ville ikke sett bra ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Enig med han over her.. Syns Calibra har så flotte og enkle linjer i karosseriet at en vinge ville ødelagt hele utseendet. Særlig disse svære sakene som bygger en halvmeter opp i været. Hva med å bruke pengene på noe annet morsomt til bilen i stedet? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvetene Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 synes du ikek skal ha noe vinge jeg ;) men vis du skal ha en så ikke ta en alt for høy en. bare en liten en :D Siter - Dodge Ramcharger 5,9 - 1978 (prosjekt) Her - Ford Fiesta 1,1 - Vraka - Aeon Revo 50cc atv - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 man får jo tak i sånn e som er litt mindre, d hadde jo sett bra ut..men en sånn svær brød-fjøl ser ikke bra ut! har sett calibra med sånn mega alu vinge og d så ikke mye bra ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 det er masse spoilere på http://www.tuning.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 nederst på denne siden er d noen spoilere som ikke er så høye http://www.tuning.no/OPEL_CALIBRA.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 3 delt dtm vinge kan funke men ellers så synes jeg at calibra er finest med f.eks lav zender vinge. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Vil helst ha en karbon vinge.. hvor selger de det? Eller alu vinge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dohc16vturbo Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 lav vinge,gjerne zender! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg