ha|||on Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Sjekk denne :D: http://www.lowridermagazine.com/videos/0503lrm_phoenix_hop3/ Hva heter låta?? Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Høres ut som Pac i hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 http://www.letssingit.com/ så kan du søke gjennom de få ordene man hører :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsport-raggare Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Høres ut som Pac i hvertfall. mhm...det er Pac ja Siter Call me Primo, NOT rsport-raggare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Ja, høres ut som 2-Pac. Jeg har prøvd å søke på lyrics både her og der, men jeg finner ingen låter som har akkurat de strofene som er i denne låta. Er det ingen Westcoast-kjennere som vet hvilken låt dette er, da? Den som oppklarer saken skal få verdens feteste premie! :D Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsport-raggare Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Hva er den premien a? Siter Call me Primo, NOT rsport-raggare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Hva er den premien a? Fortell meg hva sangen heter, så får du vite! :D Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Er du sikker på at det ikke er biggie nå fredric? Høres ut som en remix? Hehe, tenk om en av de med lowriderene kommer borti fjerkontrollen til lufta når de cruiser på highwayendamndamn Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Det er enten en låt med Biggie og Pac før de ble uvenner..kan søke litt på limewire og finne den :) Men faen for noen hydraulics! yodude Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 mooshock-you can kill the flesh Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 mooshock-you can kill the flesh Vi har en vinner! Selv om gruppa egentlig heter Moonshock, får du som lovet "verdens feteste premie" - hent den HER :D Har forresten sendt deg en PM. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Kult å se på når de hopper med Lowridere! :D Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Enda så lite som jeg liker de vise-seg-fram trendene som regjerer i bilverdenen, elsker jeg lowriders.. Er noe ved dem som får meg i bra humør... Er forresten litt overrasket over at du måtte spørre hvilken sang det er forresten, sangene står lista opp nederst på sida etter hvilken video dem er i... Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Enda så lite som jeg liker de vise-seg-fram trendene som regjerer i bilverdenen, elsker jeg lowriders.. Er noe ved dem som får meg i bra humør... Er forresten litt overrasket over at du måtte spørre hvilken sang det er forresten, sangene står lista opp nederst på sida etter hvilken video dem er i... Hysj, hysj! Jeg så det etterhvert, lol :D Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zetec-escy Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 :wonder ..... :bok ...... :win ...... Sånn kan det gå, Fredric! :thumb Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg