olehenri Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 ikke f**** at det stemmer! hehe jeg er fra bygda, jeg råkjører ikke! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Kan ikke skjönne at det stemmer, når jeg hadde sierraen så var det sjelden jeg hadde over 180-185, men var jo over 170 daglig da, er nok noe i det. Men definer råkjöring, utafor tettbygde strök, rake veier, godt före, oversiktlig og lite trafikk, 120-130 er ikke råkjöring etter min mening da, men er jo plasser mye dyr krysser da. Men har jo mye svingete veier, dårlige veier etc. Hadde bytampene hatt samme muligheter uten å bli tatt hadde de nokm kjört, men kjörte ganske vasst den beita jeg bodde i skien også. Men dem störste skrytepavene jeg har hört når det gjelder kjöring var fra storbyen. Nok ett bevis på at det meste er skryt for min del. Etter min mening er ikke det å köre får fort i forsvarlige former råkjöring. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Følte meg skyldig da jeg leste denne artikkelen. Var litt stolt også da. Her hvor jeg bor kan det gå på ukesvis mellom at man så mye som ser politiet, og kontroll er det nesten aldri,så her driter vi rett og slett i fartsgrenser. Jeg er ikke redd for å ligge i 150km/t. i en 60 sone. Gjør det mange ganger i uka når jeg er lit sent ute. Så jeg er overbevist om at den artikkelen er helt korekt. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Argument for billigere forsikring til ungdom i byene? :D Parker bilene dine med nøklene i hver dag i fem år og se hvor lenge du klarer å ha den da......... Det kan man gjøre her på "bygda"... Og hvor f*** er inlegget eg postet her tidligere?? Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Jeg tenkte mer på ulykkesrisikoen under kjøring. Ikke ved tyveri, brann og andre kaskogreier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Er nå flere ulykker i byene da, men my små ulykker da, men parkeringsskader kan fort koste 20-30 000 ,- da. Jeg har nå aldri kollidert, men har hatt mine uhell, men ikke i biler og heller ikke noe med forsikring. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 kan nokk hende det stemmer ja :) er nok en del fra byene som kjører fort å :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Føler meg truffet da jeg leste den artikkelen ja.... :iconsm Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Jepp... Har kjørt ulovlig siden jeg var 14... Mest sykkel, men blir jo no bilkjøring også... Og når man ikke har no lapp å miste, så går det generelt fort for seg.... Kjøre fra politi er jo også vane... Stopper ikke, når man glatt kjører fra de... Og de kameratene jeg har fra "bygda" som kjører med meg kjører jo alt for fort, og har blitt stoppa en del ganger... Men bare en fra min, relativt store kamerat gjeng fra by'n kjører hardt... De andre trimmer ikke, eller kjører for fort... Så er definitivt no i den artikkelen der, syns jeg hvertfall... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 stemmer så fint atte, er fra byen(kragerø regnes som by så by blir det) altså, jeg er fin å snilll i trafikken :D Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Skjønner godt at bygde ungdommen er råkjørere, lite politi og store strekninger. så fort vi kommer oss til byn så får man bot på 8.800 for og ha ligget i 32kmt over fartsgrensa! *hate bysnut* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Jeg vet ikke hvordan byungdom kjører, men att ungdom på bygda kjører fort vet jeg:) Er ikke sånn att alle kjører jævlig fort her jeg bor, men det er iallefall ingen som holder fartsgrensa.... I fjor var det 2 fartskontroller her hvor jeg bor, jeg ble tatt i begge to + en gang til når snuten la seg bak meg:) Slå den:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 det der er nok ganske korrekt ja!her som eg bor er det blitt så mye *****isk råkjøyring i det siste at purken har sikkert 3dobla fart og teknisk kontrollene og mange har blitt tatt...står ofte om det i lokalavisa og!:P eg har hatt lappen i over 2 år no da,ALDERI blitt stoppa! Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg