Gå til innhold

Råkjørerne Kommer fra Bygda?

Ranger emnet

2Fat 2Fly

Anbefalte innlegg

Kan ikke skjönne at det stemmer, når jeg hadde sierraen så var det sjelden jeg hadde over 180-185, men var jo over 170 daglig da, er nok noe i det.

Men definer råkjöring, utafor tettbygde strök, rake veier, godt före, oversiktlig og lite trafikk, 120-130 er ikke råkjöring etter min mening da, men er jo plasser mye dyr krysser da.

Men har jo mye svingete veier, dårlige veier etc.

Hadde bytampene hatt samme muligheter uten å bli tatt hadde de nokm kjört, men kjörte ganske vasst den beita jeg bodde i skien også.

Men dem störste skrytepavene jeg har hört når det gjelder kjöring var fra storbyen.

Nok ett bevis på at det meste er skryt for min del.

Etter min mening er ikke det å köre får fort i forsvarlige former råkjöring.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte meg skyldig da jeg leste denne artikkelen.

Var litt stolt også da.

Her hvor jeg bor kan det gå på ukesvis mellom at man så mye som ser politiet, og kontroll er det nesten aldri,så her driter vi rett og slett i fartsgrenser.

Jeg er ikke redd for å ligge i 150km/t. i en 60 sone.

Gjør det mange ganger i uka når jeg er lit sent ute.

Så jeg er overbevist om at den artikkelen er helt korekt.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argument for billigere forsikring til ungdom i byene? :D

Parker bilene dine med nøklene i hver dag i fem år og se hvor lenge du klarer å ha den da.........

Det kan man gjøre her på "bygda"...

Og hvor f*** er inlegget eg postet her tidligere??

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå flere ulykker i byene da, men my små ulykker da, men parkeringsskader kan fort koste 20-30 000 ,- da.

Jeg har nå aldri kollidert, men har hatt mine uhell, men ikke i biler og heller ikke noe med forsikring.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... Har kjørt ulovlig siden jeg var 14... Mest sykkel, men blir jo no bilkjøring også... Og når man ikke har no lapp å miste, så går det generelt fort for seg.... Kjøre fra politi er jo også vane... Stopper ikke, når man glatt kjører fra de... Og de kameratene jeg har fra "bygda" som kjører med meg kjører jo alt for fort, og har blitt stoppa en del ganger... Men bare en fra min, relativt store kamerat gjeng fra by'n kjører hardt... De andre trimmer ikke, eller kjører for fort... Så er definitivt no i den artikkelen der, syns jeg hvertfall...

02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges

89 Kadett E

85 Mercedes 190E - Selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan byungdom kjører, men att ungdom på bygda kjører fort vet jeg:) Er ikke sånn att alle kjører jævlig fort her jeg bor, men det er iallefall ingen som holder fartsgrensa.... I fjor var det 2 fartskontroller her hvor jeg bor, jeg ble tatt i begge to + en gang til når snuten la seg bak meg:) Slå den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der er nok ganske korrekt ja!her som eg bor er det blitt så mye *****isk råkjøyring i det siste at purken har sikkert 3dobla fart og teknisk kontrollene og mange har blitt tatt...står ofte om det i lokalavisa og!:P eg har hatt lappen i over 2 år no da,ALDERI blitt stoppa!

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider