Gå til innhold

Spesielt raske turer

Ranger emnet


NissanBoy

Anbefalte innlegg

Jeg har drevet hobby i å lage liste over turer som har blitt 100% vellykket målt med kjørecomputeren i bilen! Skulle vært lagt ut for lenge siden men... Her er den i hvertfall :) Sortert etter dato....

 

srtmgt.jpg

 

Flere som har lignende lister?

 

:D

1998 Nissan Primera GT

x 1986 Ford Sierra 2.0L

x 1991 Nissan 300 ZX TT

x 1998 Nissan Primera GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg håper du ikke blir fornærmet om jeg ler når politiet ringer deg og spør deg litt om den listen din.

 

Purken har ikke noe og si da de ikke har fakta.. en tabel på nettet spiller absolutt ingen rolle, skulle de ringt rundt til alle som sier de har kjørt i 200 hadde de fått gjort enda mindre enn det de gjør nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seffølgelig går det an! Står du på hele veien med greit føre og riktig tid på døgnet skal jeg love deg det ikke er no problem!

 

72 mil i 97kmt snitt! på traffikert vei med mange biler...mye svinger...mange 50 soner...nei det går ikke an så lenge du ikke selvmordskandidat! det er VELDIG langt å ligge i denne hastigheten i snitt etter lang vei! sier alt om deg hvis du ikke skjønner det....og atpåtil ikke bruker mer en 0.73?

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

72 mil i 97kmt snitt! på traffikert vei med mange biler...mye svinger...mange 50 soner...nei det går ikke an så lenge du ikke selvmordskandidat! det er VELDIG langt å ligge i denne hastigheten i snitt etter lang vei! sier alt om deg hvis du ikke skjønner det....og atpåtil ikke bruker mer en 0.73?

 

Sto jo ikke noe om klokkeslett.. Mindre trafikk midt på natta, enn midt på dagen...

 

EDIT: Var jo i tillegg en fredag...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvfølgelig går det an...går sikkert an med 150 i snitt å...men etter min mening er du da dum i hodet! riskerer andres liv til de grader...og har selv kjørt mye veldig hardt...men ikke over 70 mil! hvilken ***** er det som ligger og pusher på i så lang tid?

mulig en iraker med binladen som sjef eller no...men ikke normale folk..

så uansett..72 mil med 97 kmt snitt tror jeg ikke på...ikke hvis denne personen er normal..

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg og jeg kjørte fra Chur i Sveits til Nesodden (rett ved oslo) på 19,5 timer, med spisepause i tyskland og strekke på beina pause i sverige.

Og enda da prøvde vi ikke å kjøre fort engang, kjørte i normalt tempo.

Lå bare i 140 på autobahn.

Så hvorfor i gampeskævven skal det ikke gå å kjøre fort fra kragerø til trondheim el hva det var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kragerø - trondheim med 97 km/t i snitt? tatt seg ut! årets dummeste !!

 

Den Trondheimsturen har jeg vitne på. Det var en kamerat som kjørte store deler av veien da jeg sov. Kjørte Østerdalen eller hva det heter. Den veien som ikke er E6 i hvertfall... Og vi nulla ikke ut computeren på motorvei nei, men straks vi tok i gang bilen i Kragerø. Vi dro fra Kragerø ca. kl.01 på natta hvis ikke jeg husker helt feil. Skulle hente ny bil i Trondheim! Det var forresten siste turen med den Primera'n. Kjørte hjemover igjen med en 300 ZX :)

 

Og hvis du synes DEN turen er drøy... Ta en titt på Notodden - Kragerø! DER er det mye svinger.....

1998 Nissan Primera GT

x 1986 Ford Sierra 2.0L

x 1991 Nissan 300 ZX TT

x 1998 Nissan Primera GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår