Gå til innhold

Spesielt raske turer

Ranger emnet


NissanBoy

Anbefalte innlegg

Har 2 turer jeg kommer på i farten nå. første er gammel da men er Asker (fra X'en) til lørenskog (hjem) 4,7 mil på 14min. Da fikk bimern kjørt seg:) Var kl 4 på natta og på hele turen tok jeg igjen 8 biler der alle var taxi. Fant ut at bilen sperra på 228km/t og de "små" bumpene rett utenfor sanvika var plutselig ikke så små lenger:)

Andre turen var nå i høstferien i Tyskland der jeg kjørte 5,7 tonn 65mil på 4,5 time. 145km/t i snitt med 5,7 tonn er fort selv på autobanen!

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan så väre, men Sierraen min gikk godt, altfor godt til å väre gasser, kompis med IS som prövde den, gikk visst mye bedre enn hans, men min var ikke daukjört, gikk alltid på 98 og fikk olje når den ville.

1. 60, 2. 110, 3. 155. 4. 205+

 

Og misbrukt turtallssperre til 1000.

Men aldri noen problemer med tomgangen som de fleste med weber DFTH, den bilen var sado...

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kong: 47 km på 14 min? 201 i snitt? motorveien du kjørte på? med hvilken bil?

 

Kjørte E6 Asker-Lørenskog gjennom festningstunellen ekebergtunellen og vålerengatunellen. Var en E30 M3 (orginal) X'en bor intil motorveien så så på klokka i det jeg var på aks feltel og så på klokka idet jeg tok av MC'ern lørenskog så motorvei hele veien.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsingborg - Oslo, snitt på 119 km/t (full gass med 90-ponniers-motoren gjennom omtrent hele sverige, toppfart flata: 160, maks fart hele turen: 185 ned en jævla bratt bakke :)) Hjula stod ikke stille fra jeg kjørte ut fra tollerne i Helsingborg til jeg stoppa for å rygge inn oppkjørselen i Oslo.

 

Men selvfølgelig lyver jeg som en gris. Alt er bare tull, snutefaen. ;)

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg og jeg kjørte fra Chur i Sveits til Nesodden (rett ved oslo) på 19,5 timer, med spisepause i tyskland og strekke på beina pause i sverige.

Og enda da prøvde vi ikke å kjøre fort engang, kjørte i normalt tempo.

Lå bare i 140 på autobahn.

Så hvorfor i gampeskævven skal det ikke gå å kjøre fort fra kragerø til trondheim el hva det var?

 

Dæven ja!

Jeg kjørte samme strekningen motsatt vei alene fra Særp til Davos på tilsammen 19 timer...og de eneste stoppene jeg hadde var på ferja og da jeg fylte bensin som ble etpar ganger ja...

Det var i -97 den gangen 240in var original med b-21 og greier...

Gassen i bånn ja...

 

Dette var dagens OT....

Sorry trådeier og mods...

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg så jo det, men har ikke prövd den turen så da tok jeg det närmeste, trengte jo ikke nödvendigvis väre samme strekka vettu flisespikker

Nevnte bare hvor du kunne finne hvilken vei jeg kjørte jeg...

 

Hissigpropp :D

1998 Nissan Primera GT

x 1986 Ford Sierra 2.0L

x 1991 Nissan 300 ZX TT

x 1998 Nissan Primera GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte Alta - Hammerfest sommeren 1989 (med stoppeklokke, gps var ikke oppfunnet) det er ca. 140 km.

 

Dette var vel omtrent når de fleste av dere gikk i kortbukser og knapt nok det... Jeg er ikke stolt av det, men jeg var en "*****" bak rattet fram til jeg ble 25 sånn cirka.

 

Tid fra kommunegrensa i Alta til bygrensa i Hammerfest (det var mens bygrensa var i storsvingen for lokalkjente) var 58 minutter i en 88 Volvo 245 2.3 St.v...

 

Dette var en sommernatt uten no særlig trafikk. At jg står her i dag er ikke min feil, nå tar jeg det heller ut på bane om jeg har mulighet...

 

OG DET BURDE DERE OGSÅ GJØRE... :tannløs

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte Alta - Hammerfest sommeren 1989 (med stoppeklokke, gps var ikke oppfunnet) det er ca. 140 km.

 

Dette var vel omtrent når de fleste av dere gikk i kortbukser og knapt nok det... Jeg er ikke stolt av det, men jeg var en "*****" bak rattet fram til jeg ble 25 sånn cirka.

 

Tid fra kommunegrensa i Alta til bygrensa i Hammerfest (det var mens bygrensa var i storsvingen for lokalkjente) var 58 minutter i en 88 Volvo 245 2.3 St.v...

 

Dette var en sommernatt uten no særlig trafikk. At jg står her i dag er ikke min feil, nå tar jeg det heller ut på bane om jeg har mulighet...

 

OG DET BURDE DERE OGSÅ GJØRE... :tannløs

 

 

HEHE!! volvo 245 er tingen wettø.

Har en 88/89 245 nå jeg,fremdeles kongebil..!!

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår