Gå til innhold

Spesielt raske turer

Ranger emnet

NissanBoy

Anbefalte innlegg

skulle sette rekeord røyken->kongsberg jeg. det gikk kjempebra til jeg kom til mjøndalen. 7800kr i bot. og det var fordi jeg smiska veeeldig med politiet.. stakkars student som ikke har no penger og måå ha bil.. hehe.. var forøvrig 0130 og snittfarten til mjøndalen var jævli høy:D

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kan ikke dokumentere dette men jessheim -> kløfta, ca 10km 2,5 min. snitt fart ukjent...

var med en E34 520i 12V

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brifing på høygir her ja... når vi først er i gang så skal jeg ikke nekte for å brife litt selv heller :p

Grue - Kongsvinger 36km - 12min. Dro da klokka var 22.32 fra Grueog var i Kongsvinger kl. 22.44, tippa 45 da jeg stoppa bilen på Shell.

Var tilbake i Grue 23.17. Regn ut selv..

Og for de som er kjent oppi Rendalen/Åkrestrømmen. Torget på Elverum til Åkrestrømmen- 48min! husker ikke km'era, men veien er håpløst svingete.

Dagens brief.

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke dokumentere dette men jessheim -> kløfta, ca 10km 2,5 min. snitt fart ukjent...

var med en E34 520i 12V

Det er 240 i snitt det..

Jeg tror ikke på at din 520 går så fort en gang..hehe

Jeg er forøverig fan av strekningen Larvik- Porsgrunn.. Det går greit på ca 10 minutter.. aneglsmili

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er mulig, så lenge det dokumenters med gps logger så :)

Må si meg enig der, ja. Og med bilde av GPS/utskrift/ett eller annet annet, ikke bare tabeller og noen ord her, eller hva gutta? Det er som dragslips, man må jo faktisk kunne bevise det. Selv om jeg hadde hatt Garmins dyreste eller noe, kunne jeg fortsatt løyet. ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg love deg går hehe!!!

Det går faktisk med det meste av biler :P

Går også å kjøre fra Skien sentrum til Larvik sentrum, kjøpe en is-te på bensinstasjonen, og rekke tilbake til Skien sentrum på 40 minutter.. hehe

Men pass opp nå.. De har satt opp en fotoboks ved Langgangen!! Rett etter bakken der..

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er for to år siden da jeg var 18 år.. og DUM

Skulle ned til Torneå i Finland fra Tana i finnmark. Skulle endelig hente felger til bilen.

Strekka er på 667km med rimelig bra vei og jeg kan de svingete veiene utenat da vi har kjørt ned dit 3 gang i året 10 år.

Jeg startet klokken 23.00 og etter to timers kjøring begynte ene badekket å vibrere sånn at jeg trodde bilen skulle dette fra hverandre. Da måtte jeg slenge på reservehjulet som er samme merke og dimensjon som originaldekka. Kjente at det gamle dekket var glovarmt..

Jeg var fremme klokken 04.10 og begge tidspunktene er norsk tid.

Bilen er en renault 19 1.4 og jeg hadde vel full spiker hele veien.. Holdt på å ta livet av en reinflokk og meg selv en gang, men ellers gikk det bra. Brukte dobbelt så mye bensin som vanligvis på denne turen..

Ja, jeg var steindum når jeg kjørte, men gikk heldigvis bra..

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider