Gå til innhold

Spesielt raske turer

Ranger emnet


NissanBoy

Anbefalte innlegg

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

LoL gutter få dere sykkel yodude

 

Hadde jeg hatt sykkel så hadde ikke jeg sitti her, da hadde jeg lugget 3 meter under grasset med en steintavle med navnet mitt på!!! hehe

1992 Mazda Mx6 2.5i V6 <------ My car

...:::Det er ikke farten som dreper, men hvor fort du stopper:::...

Besøk http://www.mazda-ogn.org

 

har hatt:

Mazda 626 94 1.8 glx

volvo 242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke dokumentere dette men jessheim -> kløfta, ca 10km 2,5 min. snitt fart ukjent...

var med en E34 520i 12V

 

Dette skal du få problemer med å dokumentere ja... Som MacSi sier må du ha hatt en snittfart på den turen der på 240 km/t. DET er latterlig, selv om ikke jeg kjenner strekningen. Og at du i tillegg skal ha klart det med en trøtt 520...

 

Dette skulle ikke bli noen bull-shit-tråd, slik det dessverre har blitt nå.

Jeg la ut en liten liste med tall jeg hver gang etter endt tur på de nevnte turene, har skrevet opp de forskjellige verdiene. DET er ikke bull-shit! Hvorfor skulle jeg bruke tiden min på å lage en skrytetråd over hvor fort jeg har kjørt? Skryte gjorde jeg kanskje i barnehagen...

 

Disse turene har jeg ikke kjørt med tanke på å få de "inn på lista" med gode tider osv. Det er bare turer som har gått litt over gjennomsnittet fort som jeg synes har vært artig å ta vare på. Og jeg spurte andre her om noen har "lignende lister"!!!

 

Så BACK TO TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad:

1998 Nissan Primera GT

x 1986 Ford Sierra 2.0L

x 1991 Nissan 300 ZX TT

x 1998 Nissan Primera GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kragerö- notodden turen var ikke så ille, hvilken vei tok du.

Noen som veit å langt det er fra kr.sand t oslo bom t bom, vi kjörte på 3 timer, med en 85 sierra 2.0 L, 5trinns, 5dörs. på glatt före og på piggfrie piggdekk, ingen som trur det, men så klokka når vi reiste og så den når vi kom fram.

Er vel ikke noe å skryte av men.

 

ellers er det kjappeste jeg har hört om fra notodden te ulefoss, 20 min, med kvinnfolk bak rattet.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dratt fra Oslo til Trondheim på ca 50 minutter (SAS).

 

Jeg holder meg til stødig fart på 60min i timen året rundt...

 

Kappkjøring kan dere ta på en lukket bane så dere slipper å ta livet av noen som er så uheldig å være på rett plass til feil tid..

 

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kragerö- notodden turen var ikke så ille, hvilken vei tok du.

Noen som veit å langt det er fra kr.sand t oslo bom t bom, vi kjörte på 3 timer, med en 85 sierra 2.0 L, 5trinns, 5dörs. på glatt före og på piggfrie piggdekk, ingen som trur det, men så klokka når vi reiste og så den når vi kom fram.

Er vel ikke noe å skryte av men.

 

ellers er det kjappeste jeg har hört om fra notodden te ulefoss, 20 min, med kvinnfolk bak rattet.

Hvis du kikker litt tidligere i tråden her så står kjørebeskrivelsen Notodden-Kragerø.

 

Jeg holder meg til stødig fart på 60min i timen året rundt...

 

Kappkjøring kan dere ta på en lukket bane så dere slipper å ta livet av noen som er så uheldig å være på rett plass til feil tid..

 

Mvh

Det er ingen som har sagt noe om kappkjøring her.

1998 Nissan Primera GT

x 1986 Ford Sierra 2.0L

x 1991 Nissan 300 ZX TT

x 1998 Nissan Primera GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, kall det stødig:P men 60 min er det i en time ja;)

 

Kjørte fort når jeg fikk lappen, og mistet det desverre etter 1år med *****i. Nå er det +/- 10-20km/t, noe fortere på utrykkning.

 

Solgte begge "racer"bilene samme mnd lappen tok feire. Nå kjøpte jeg en bil med LITEN motor, så da er det ikke så lett å kjøre fort heller:)

 

Ellers har jeg en mopedutt (JA, er 24 og har det enda! Tør ikke kjøre tung sykkel helt enda, kjøpte derfor en TZR50 2005mod istede:D) holder fint 130 med den, stort sett der det går. Artig med "sykkel".

 

 

Mvh

Simon

Da var vi igang:)

2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=?

Time will tell;)

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja..

har vel hatt et par turer, hvor hastigheten har gått raskere enn "normalt"

 

Hamar - Trondheim gjennom Østerdalen 390km

Tid: 4 timer og 17 min

Snitthastighet 91km/t

Tidspunkt: Avreise Hamar 03:15 på en lørdag i 2002, ankomst 07:32

Bil: Opel Kadett GSi, 218hk.

 

Oslo - Hamar 120km

Tid: 1 time og 3 minutter

Snitthastighet 114km/t

Tidspunkt: Avreise Oslo lørdag 23:45, ankomst Hamar 00:48

Bil: Opel Astra Coupe

 

Ingen svimlende hastigheter, med tanke på veistandard og tidspunkter..

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som veit å langt det er fra kr.sand t oslo bom t bom, vi kjörte på 3 timer, med en 85 sierra 2.0 L, 5trinns, 5dörs. på glatt före og på piggfrie piggdekk, ingen som trur det, men så klokka når vi reiste og så den når vi kom fram.

Er vel ikke noe å skryte av men.

 

Tjohei! Fra Kristiansand til Oslo er det bare rundt 54 mil... 3 timer, ja...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjohei! Fra Kristiansand til Oslo er det bare rundt 54 mil... 3 timer, ja...

 

 

det ekke 54 mil en vei da! ditt gjøk hue :crazysant

 

det er ca 35 - 36 mil fra oslo.

 

 

3 timer på den turen? i en gammal sierra på glattføre. da er du bare *****!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår